Ευχαριστήρια επιστολή στον Διευθυντή της Αστυνομικής Υποδ/νσης Θήρας και τον Διευθυντή της Τροχαίας Θήρας
έστειλαν κάτοικοι του Μεγαλοχωρίου αναφορικά με τη συνάντηση για την οδική ασφάλεια και την ηχορύπανση στον οικισμό τους.
Η επιστολή έχει ως εξής :
Αξιότιμοι κύριοι,
Με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές και ειλικρινείς μας ευχαριστίες, τόσο προσωπικά όσο και εκ μέρους των συντοπιτών μου, κ. Γεωργίου Αναγνώστου και κ. Ιωάννη Βάιλα, για την άμεση ανταπόκρισή σας στο αίτημά μας και την πραγματοποίηση της σημερινής μας συνάντησης στο Αστυνομικό Τμήμα Θήρας.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας, μας δόθηκε η ευκαιρία να σας εκθέσουμε αναλυτικά τις έντονες ανησυχίες των κατοίκων και επιχειρηματιών του Μεγαλοχωρίου σχετικά με την αυξημένη και συχνά επικίνδυνη κίνηση οχημάτων στον κεντρικό άξονα του χωριού μας. Όπως επισημάναμε, οι υψηλές ταχύτητες που αναπτύσσουν ορισμένοι οδηγοί, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια μόνιμων κατοίκων, μαθητών και επισκεπτών, είναι από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Παράλληλα, θίξαμε το εξίσου σοβαρό ζήτημα της ηχορύπανσης, η οποία προκαλείται από παράνομες μετατροπές στις εξατμίσεις οχημάτων και δικύκλων, καθώς και από τη χρήση μουσικής στη διαπασών κατά τις ώρες κοινής ησυχίας. Επιπλέον, η σήμανση, όπως επίσης αναφέραμε, είναι ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας τον οποίο θα πρέπει οι αρμόδιες αρχές να εξετάσουν ως προς την επάρκεια και καταλληλότητά του.
Η στάση σας υπήρξε υποδειγματική. Εκτιμούμε βαθύτατα τη διαλλακτικότητα, τη μεγάλη κατανόηση και την ειλικρινή προθυμία που δείξατε προκειμένου να βρεθούν αποτελεσματικές λύσεις για τον περιορισμό αυτής της δυσάρεστης κατάστασης. Η ενημέρωσή μας σχετικά με τα ήδη ληφθέντα μέτρα, καθώς και η δέσμευσή σας για τη συνέχιση και εντατικοποίηση των σχετικών ελέγχων, μας γεμίζει ικανοποίηση και ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας στην τοπική μας κοινωνία.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συνεργασία ή παροχή στοιχείων που θα μπορούσε να υποβοηθήσει το έργο σας, με κοινό πάντα στόχο την προστασία της ανθρώπινης ζωής και την αναβάθμιση της ποιότητας της καθημερινότητας στο Μεγαλοχώρι.
Με εκτίμηση,
Άντζελα Ροδίτη
Γεώργιος Αναγνώστου
Ιωάννης Βάιλας
Σημειώνεται ότι η επίσκεψη στους ανωτέρω αρμόδιους έγινε σε συνέχεια της μαζικής γραπτής αντίδρασης 306 κατοίκων κυρίως του Μεγαλοχωρίου και άλλων περιοχών του νησιού μας.
Θα ακολουθήσουν και άλλες επισκέψεις σε θεσμικούς παράγοντες.
έστειλαν κάτοικοι του Μεγαλοχωρίου αναφορικά με τη συνάντηση για την οδική ασφάλεια και την ηχορύπανση στον οικισμό τους.
Η επιστολή έχει ως εξής :
Αξιότιμοι κύριοι,
Με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές και ειλικρινείς μας ευχαριστίες, τόσο προσωπικά όσο και εκ μέρους των συντοπιτών μου, κ. Γεωργίου Αναγνώστου και κ. Ιωάννη Βάιλα, για την άμεση ανταπόκρισή σας στο αίτημά μας και την πραγματοποίηση της σημερινής μας συνάντησης στο Αστυνομικό Τμήμα Θήρας.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας, μας δόθηκε η ευκαιρία να σας εκθέσουμε αναλυτικά τις έντονες ανησυχίες των κατοίκων και επιχειρηματιών του Μεγαλοχωρίου σχετικά με την αυξημένη και συχνά επικίνδυνη κίνηση οχημάτων στον κεντρικό άξονα του χωριού μας. Όπως επισημάναμε, οι υψηλές ταχύτητες που αναπτύσσουν ορισμένοι οδηγοί, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια μόνιμων κατοίκων, μαθητών και επισκεπτών, είναι από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Παράλληλα, θίξαμε το εξίσου σοβαρό ζήτημα της ηχορύπανσης, η οποία προκαλείται από παράνομες μετατροπές στις εξατμίσεις οχημάτων και δικύκλων, καθώς και από τη χρήση μουσικής στη διαπασών κατά τις ώρες κοινής ησυχίας. Επιπλέον, η σήμανση, όπως επίσης αναφέραμε, είναι ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας τον οποίο θα πρέπει οι αρμόδιες αρχές να εξετάσουν ως προς την επάρκεια και καταλληλότητά του.
Η στάση σας υπήρξε υποδειγματική. Εκτιμούμε βαθύτατα τη διαλλακτικότητα, τη μεγάλη κατανόηση και την ειλικρινή προθυμία που δείξατε προκειμένου να βρεθούν αποτελεσματικές λύσεις για τον περιορισμό αυτής της δυσάρεστης κατάστασης. Η ενημέρωσή μας σχετικά με τα ήδη ληφθέντα μέτρα, καθώς και η δέσμευσή σας για τη συνέχιση και εντατικοποίηση των σχετικών ελέγχων, μας γεμίζει ικανοποίηση και ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας στην τοπική μας κοινωνία.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συνεργασία ή παροχή στοιχείων που θα μπορούσε να υποβοηθήσει το έργο σας, με κοινό πάντα στόχο την προστασία της ανθρώπινης ζωής και την αναβάθμιση της ποιότητας της καθημερινότητας στο Μεγαλοχώρι.
Με εκτίμηση,
Άντζελα Ροδίτη
Γεώργιος Αναγνώστου
Ιωάννης Βάιλας
Σημειώνεται ότι η επίσκεψη στους ανωτέρω αρμόδιους έγινε σε συνέχεια της μαζικής γραπτής αντίδρασης 306 κατοίκων κυρίως του Μεγαλοχωρίου και άλλων περιοχών του νησιού μας.
Θα ακολουθήσουν και άλλες επισκέψεις σε θεσμικούς παράγοντες.




