Παρά τις προσπάθειες που γίνονται τα τελευταία χρόνια, άλλοτε πιο δυναμικά και με σθένος κι άλλοτε υποτονικά, η μικρής έκτασης Θηρασιά και οι λιγοστοί κάτοικοί της, που θα μπορούσαν να ζούν κυριολεκτικά "τα καλύτερα" επωφελούμενοι της ισχύος της Σαντορίνης αλλά έχοντας ταυτόχρονα και τα ωφελήματα και την ιδιοτικότητα που δίνει η ζωή σε ένα μικρό νησί, φαίνεται οτι μακράν απέχουν απο αυτό το επίπεδο και την ποιότητα ζωής, διεκδικώντας ακόμη εν έτη 2026 τα αυτονόητα και .. οτι ζητούν εδω και τουλάχιστο δυό δεκαετίες.
Αφορμή για να στραφεί το βλέμα πολλών στο μάλλον ξεχασμένο αυτό νησί απέναντι απο τη δυναμική Σαντορίνη, ήταν η προ ημερών ανάρτηση κατοίκου του, που διαμαρτυρόταν για την έλλειψη πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των Θηρασιωτών που με τη λάντζα αποβιβάζονται στο Αμούδι για να καλύψουν τις ανάγκες της καθημερινότητάς τους. Αυτό δηλαδή που σε κάθε άλλη περίπτωσδη θα ήταν και θα έπρεπε προτεραιότητα, στην περίπτωση της Θηρασιάς έγινε "ενόχληση" κι ίσως "τραβηγμένη απαίτηση" ανθρώπων που μάλλον "δεν αντιλαμβάνονται την κατασταση". Μάλλον όμως ισχύει το αντίθετο, και για μια ακόμη φορά παρακολουθούμε παράσταση μεταξύ του "σας κάναμε.." , "αρκεστείτε.." και "να λέτε κι ευχαριστώ" και των αιτημάτων και της διεκδίκησης απο την άλλη πλευρά των για κάθε άλλο άνθρωπο αυτονόητων, σύν μια προσπάθεια να γίνει κατανοητό οτι "τους φτιάχτηκαν" τα αυτονόητα κι οτι διεκδικούν "κι άλλα τέτοια". Αυτονόητα δηλαδή και οχι χάρες για να λένε και καμαρώνουν κάποιοι οτι έκαναν τη δουλειά τους.
Κι επειδή η διαμαρτυρία στις περισσότερες περιπτώσεις πέρνει μεγαλύτερη έκταση απο τη "δευτερη πράξη" και τη συνέχειά της, αυτές είναι οι εικόνες αλλά και η απάντηση κατοίκου της Θηρασιάς σε ανακοινώσεις που τους υπενθυμίζουν και καλούν "να αρκεστούν".
Με όλο τον σεβασμό στην ανακοίνωση του Δήμου, οφείλουμε να επισημάνουμε κάποιες σημαντικές παραμέτρους της καθημερινότητάς μας. Η αναβάθμιση των υποδομών (όπως η νέα λάντζα, το βενζινάδικο και το ελικοδρόμιο) είναι αναμφίβολα θετικά βήματα, όμως πρόκειται για αυτονόητες ανάγκες που το νησί μας δικαιούνταν και έπρεπε να είχε εξασφαλίσει εδώ και πολλά χρόνια. Δεν θα έπρεπε σήμερα, εν έτει 2026, να αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης για άλλα βασικά ζητήματα επιβίωσης.
Ένα τεράστιο θέμα αυτή τη στιγμή, που δεν θα έπρεπε καν να συζητάμε, είναι αυτό του γιατρού. Είμαστε 3-4 μήνες χωρίς γιατρό στο νησί και κάθε μέρα τρέμουμε μην τύχει κάτι κακό σε κάποιον από εμάς!!!
Παράλληλα, μεγάλο πρόβλημα παραμένει η πρόσβαση και η στάθμευση κάτω στο Αμμούδι. Η πρόβλεψη για θέσεις στάθμευσης επάνω στο Καθαρο , με την προοπτική μεταφοράς με βαν, δυστυχώς δεν λύνει το πρόβλημα των μόνιμων κατοίκων και των επαγγελματιών της Θηρασιάς. Η ζωή και οι ανάγκες μας δεν ακολουθούν ένα τυπικό τουριστικό ωράριο. Πολύ συχνά μετακινούμαστε με δικά μας σκάφη, ή αναγκαζόμαστε να ταξιδέψουμε πολύ νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ για λόγους εργασίας και υγείας. Τις ώρες εκείνες, το βαν προφανώς δεν λειτουργεί. Αυτό σημαίνει ότι μια οικογένεια με μικρά παιδιά αναγκάζεται να ανεβοκατεβαίνει όλο αυτόν τον δρόμο με τα πόδια. Αυτό που ζητάμε είναι απλό: να προβλεφθούν θέσεις κάτω στο Αμμούδι και επάνω από την μπάρα.
Σχετικά με τη βραδινή λάντζα που αναφέρετε ότι σχεδιάζεται, είναι ένα μέτρο που θα μας εξυπηρετήσει αφάνταστα. Το ζητούμενο όμως είναι η άμεση υλοποίησή του. Ελπίζουμε να εφαρμοστεί σύντομα και να μην επαναληφθεί η περσινή κατάσταση, όπου η λάντζα μπήκε τελος Αυγούστου, όταν η σεζόν είχε σχεδόν τελειώσει. Παράλληλα, είναι καθοριστικό το βραδινό δρομολόγιο να παραμείνει και τον χειμώνα, ώστε να μπορούν τα παιδιά μας να πηγαινοέρχονται με ασφάλεια για τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες και τα μαθήματά τους απέναντι, χωρίς να μένουν πίσω.
Έχουμε αρκετά πρόβλημα κ δεν βλέπουμε βελτίωση!!!
Κλείνοντας, θα ήταν καλό και ωφέλιμο, τουλάχιστον μια φορά το μήνα, να μας επισκέπτεστε στο νησί, ώστε να συζητάμε τακτικά και από κοντά όλα τα θέματα που αφορούν εμάς αλλά και εσάς.
Ευχόμαστε γρήγορα να εισακουστούν τα αιτήματά μας κ να βρεθεί άμεση λύση!!!
https://www.facebook.com/share/p/17yojL8kXU/?mibextid=wwXIfr
Απο το προφίλ
Η φωτογραφία απο τη σελίδα "ΘΗΡΑΣΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ" στην οποία πρόσφατα αναρτήθηκαν φωτογραφίες και τοποθετήσεις για άλλο θέμα που απασχολεί το νησί.
Αφορμή για να στραφεί το βλέμα πολλών στο μάλλον ξεχασμένο αυτό νησί απέναντι απο τη δυναμική Σαντορίνη, ήταν η προ ημερών ανάρτηση κατοίκου του, που διαμαρτυρόταν για την έλλειψη πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των Θηρασιωτών που με τη λάντζα αποβιβάζονται στο Αμούδι για να καλύψουν τις ανάγκες της καθημερινότητάς τους. Αυτό δηλαδή που σε κάθε άλλη περίπτωσδη θα ήταν και θα έπρεπε προτεραιότητα, στην περίπτωση της Θηρασιάς έγινε "ενόχληση" κι ίσως "τραβηγμένη απαίτηση" ανθρώπων που μάλλον "δεν αντιλαμβάνονται την κατασταση". Μάλλον όμως ισχύει το αντίθετο, και για μια ακόμη φορά παρακολουθούμε παράσταση μεταξύ του "σας κάναμε.." , "αρκεστείτε.." και "να λέτε κι ευχαριστώ" και των αιτημάτων και της διεκδίκησης απο την άλλη πλευρά των για κάθε άλλο άνθρωπο αυτονόητων, σύν μια προσπάθεια να γίνει κατανοητό οτι "τους φτιάχτηκαν" τα αυτονόητα κι οτι διεκδικούν "κι άλλα τέτοια". Αυτονόητα δηλαδή και οχι χάρες για να λένε και καμαρώνουν κάποιοι οτι έκαναν τη δουλειά τους.
Κι επειδή η διαμαρτυρία στις περισσότερες περιπτώσεις πέρνει μεγαλύτερη έκταση απο τη "δευτερη πράξη" και τη συνέχειά της, αυτές είναι οι εικόνες αλλά και η απάντηση κατοίκου της Θηρασιάς σε ανακοινώσεις που τους υπενθυμίζουν και καλούν "να αρκεστούν".
Με όλο τον σεβασμό στην ανακοίνωση του Δήμου, οφείλουμε να επισημάνουμε κάποιες σημαντικές παραμέτρους της καθημερινότητάς μας. Η αναβάθμιση των υποδομών (όπως η νέα λάντζα, το βενζινάδικο και το ελικοδρόμιο) είναι αναμφίβολα θετικά βήματα, όμως πρόκειται για αυτονόητες ανάγκες που το νησί μας δικαιούνταν και έπρεπε να είχε εξασφαλίσει εδώ και πολλά χρόνια. Δεν θα έπρεπε σήμερα, εν έτει 2026, να αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης για άλλα βασικά ζητήματα επιβίωσης.
Ένα τεράστιο θέμα αυτή τη στιγμή, που δεν θα έπρεπε καν να συζητάμε, είναι αυτό του γιατρού. Είμαστε 3-4 μήνες χωρίς γιατρό στο νησί και κάθε μέρα τρέμουμε μην τύχει κάτι κακό σε κάποιον από εμάς!!!
Παράλληλα, μεγάλο πρόβλημα παραμένει η πρόσβαση και η στάθμευση κάτω στο Αμμούδι. Η πρόβλεψη για θέσεις στάθμευσης επάνω στο Καθαρο , με την προοπτική μεταφοράς με βαν, δυστυχώς δεν λύνει το πρόβλημα των μόνιμων κατοίκων και των επαγγελματιών της Θηρασιάς. Η ζωή και οι ανάγκες μας δεν ακολουθούν ένα τυπικό τουριστικό ωράριο. Πολύ συχνά μετακινούμαστε με δικά μας σκάφη, ή αναγκαζόμαστε να ταξιδέψουμε πολύ νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ για λόγους εργασίας και υγείας. Τις ώρες εκείνες, το βαν προφανώς δεν λειτουργεί. Αυτό σημαίνει ότι μια οικογένεια με μικρά παιδιά αναγκάζεται να ανεβοκατεβαίνει όλο αυτόν τον δρόμο με τα πόδια. Αυτό που ζητάμε είναι απλό: να προβλεφθούν θέσεις κάτω στο Αμμούδι και επάνω από την μπάρα.
Σχετικά με τη βραδινή λάντζα που αναφέρετε ότι σχεδιάζεται, είναι ένα μέτρο που θα μας εξυπηρετήσει αφάνταστα. Το ζητούμενο όμως είναι η άμεση υλοποίησή του. Ελπίζουμε να εφαρμοστεί σύντομα και να μην επαναληφθεί η περσινή κατάσταση, όπου η λάντζα μπήκε τελος Αυγούστου, όταν η σεζόν είχε σχεδόν τελειώσει. Παράλληλα, είναι καθοριστικό το βραδινό δρομολόγιο να παραμείνει και τον χειμώνα, ώστε να μπορούν τα παιδιά μας να πηγαινοέρχονται με ασφάλεια για τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες και τα μαθήματά τους απέναντι, χωρίς να μένουν πίσω.
Έχουμε αρκετά πρόβλημα κ δεν βλέπουμε βελτίωση!!!
Κλείνοντας, θα ήταν καλό και ωφέλιμο, τουλάχιστον μια φορά το μήνα, να μας επισκέπτεστε στο νησί, ώστε να συζητάμε τακτικά και από κοντά όλα τα θέματα που αφορούν εμάς αλλά και εσάς.
Ευχόμαστε γρήγορα να εισακουστούν τα αιτήματά μας κ να βρεθεί άμεση λύση!!!
https://www.facebook.com/share/p/17yojL8kXU/?mibextid=wwXIfr
Απο το προφίλ
Η φωτογραφία απο τη σελίδα "ΘΗΡΑΣΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ" στην οποία πρόσφατα αναρτήθηκαν φωτογραφίες και τοποθετήσεις για άλλο θέμα που απασχολεί το νησί.




