Σημαντικές αλλαγές στο σύστημα των κριτικών εισάγει η Booking.com, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις πρόσφατες κριτικές
Σύμφωνα με τη Booking.com, το Global Review IndexTM (GRI) της ReviewPro παρέχει μια αξιόπιστη, τυποποιημένη βαθμολογία με βάση τα πρόσφατα σχόλια των επισκεπτών. Στόχος του GRI είναι να δώσει έμφαση στις πρόσφατες κριτικές, βάζοντας περισσότερο βάρος στην τρέχουσα απόδοση του ξενοδοχείου, σε αντίθεση με το τι θα έκανε ένας απλός μέσος όρος.
Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα ανάλυσης online αναθεώρησης Bruno Saragat, ο νέος αλγόριθμος της Booking, θα δώσει βαρύτητα στις πρόσφατες αξιολογήσεις των καταλυμάτων.
Τα περισσότερα ακίνητα και καταλύματα που αναφέρονται στην Booking.com και έχουν αξιολογηθεί πρόσφατα έχουν υψηλότερη βαθμολογία και αυτό συμβαίνει λόγω του αλγόριθμου, ο οποίος δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην τρέχουσα, σχετική ανατροφοδότηση και όχι σε παλαιότερες κριτικές που μπορεί να μην αντικατοπτρίζουν πλέον την πραγματική προσφορά ενός ακινήτου.
Σύμφωνα με τον Bruno Saragat, είναι πιθανό να είναι ένα «πιο αξιόπιστο σκορ, χωρίς σημαντικές διακυμάνσεις γύρω από το νέο επίπεδο κάθε ακινήτου». Με αυτό τον τρόπο το νέο σύστημα θα μπορούσε να συμβάλει στην ανάδειξη των πρόσφατων βελτιώσεων και των θετικών εμπειριών επισκεπτών. Έτσι, τα ακίνητα που έχουν επενδύσει σταθερά σε βελτιώσεις υπηρεσιών, εκπαίδευση προσωπικού και δέσμευση επισκεπτών είναι πιο πιθανό να δουν αυτές τις προσπάθειες να αναγνωριστούν και να ανταμειφθούν στις νέες αξιολογήσεις τους.
Οι αλλαγές που προωθεί η Booking.com ενισχύουν τις βασικές αρχές που πολλοί χρήστες του GRI έχουν αξιοποιήσει πετυχαίνοντας μια πιο ισορροπημένη βαθμολογία που ενθαρρύνει τη γνήσια βελτίωση και όχι τις γρήγορες διορθώσεις.
Για τα ξενοδοχεία που έχουν αποτιμήσει τη μακροπρόθεσμη μέση βαθμολογία ως τον κύριο δείκτη φήμης, αυτό θα προκαλέσει μεγάλη αλλαγή.
Με τις αλλαγές αυτές στον αλγόριθμο, η Booking.com ελπίζει να αποτρέψει το «gaming» του συστήματος και να διασφαλίσει ότι την αυθεντική ανατροφοδότηση των επισκεπτών.
Η αφοσίωση της Booking.com θα συμβάλλει στη δημιουργία ενός αξιόπιστου και δίκαιου περιβάλλοντος τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για τους ξενοδόχους, αναφέρει η εταιρεία.
Γεγονός αδιαπραγμάτευτο αποτελεί πως το καλύτερο μέτρο της ποιότητας ενός ακινήτου είναι μια ζωντανή, επίκαιρη αξιολόγηση που εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου και αντικατοπτρίζει πραγματικά την τρέχουσα απόδοση των ιδιοτήτων, συμπληρώνει η εταιρεία.
Το GRI έχει ενσωματώσει αυτή τη φιλοσοφία εδώ και χρόνια, και τώρα, ο μετασχηματισμός του Booking.com ενισχύει περαιτέρω αυτή τη λογική σε μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες στον κόσμο.
Προέλευση : money-tourism.gr