Στο άρθρο του ο Κωνσταντίνος Ιωαννίδης αναφέρει τα ακόλουθα :
*Μίνι βαν: Δεν είμαστε και ούτε θέλουμε να γίνουμε ταξί*
Η κοινωνία γνωρίζει τον καθορισμένο ρόλο του ταξί: Οχήματα που βρίσκονται στον δρόμο, στην πιάτσα, έτοιμα να εξυπηρετήσουν την άμεση ανάγκη του πολίτη.
Αυτή είναι μια υπηρεσία ταχύτητας και διαθεσιμότητας, η οποία δεν υποκαθίσταται.
Από την άλλη πλευρά, τα mini Van λειτουργούν με εντελώς διαφορετικό υπόβαθρο.
Η φιλοσοφία τους είναι η παροχή υπηρεσιών με «Προκράτηση»σχεδιασμένες διαδρομές, οργανωμένες μετακινήσεις, συλλογική εξυπηρέτηση.
Το mini Van δεν «κυνηγάει κούρσες», δεν καταλαμβάνει πιάτσα,δεν αμοίβεται βάση ταξίμετρου,δεν ανταγωνίζεται τον ρόλο του ταξί.
Αντίθετα, συμπληρώνει το οικοσύστημα των μεταφορών καλύπτοντας ανάγκες που απαιτούν συνέπεια και ασφάλεια.
Παράδειγμα: Ο επιβάτης που βιάζεται για το νοσοκομείο ή τη δουλειά του θα καλέσει άμεσα ταξί – αυτή είναι η ουσία της υπηρεσίας του. Η οικογένεια με παιδιά και αποσκευές που αναχωρεί για το αεροδρόμιο χρειάζεται την εγγύηση ότι το μίνι βαν θα περιμένει στην ώρα του.
Είναι δύο διαφορετικά μοντέλα εξυπηρέτησης που δεν πρέπει να συγχέονται.
Το ζήτημα δεν είναι ανταγωνιστικό, αλλά θεσμικό: *Το ταξί είναι μέσο άμεσης κάλυψης της στιγμιαίας ανάγκης, ενώ το μίνι βαν είναι εργαλείο οργάνωσης και προγραμματισμού*.
Ο κάθε τομέας έχει τον ρόλο του και οφείλουμε να προστατεύσουμε αυτή τη διάκριση για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις.
Έτσι, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: τα Ε.Ι.Χ με Οδηγό δεν είναι και ούτε επιθυμούν να γίνουν Δ.Χ ταξί.
Ανήκουν σε διαφορετική λογική, με διαφορετικούς κανόνες και διαφορετικές ευθύνες.
Το άρθρο μου γράφτηκε πολύ απλά, και όσο γίνεται πιο ευανάγνωστα, για να καταλάβουν οι Έλληνες πολίτες αυτό που ξέρουν και βιώνουν 20 χρόνια τώρα οι Ευρωπαίοι συμπολίτες μας.
Ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ε.Ι.Χ με Οδηγό
Για το Προεδρείο Σ.Ε.Ο.Ο.Κυκλάδων
Ο πρόεδρος
Ιωαννίδης Δ.Κωνσταντίνος