Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις για τη σεζόν του 2025, σύμφωνα με την μέχρι τώρα δυναμική της ζήτησης στην αγορά των online ξενοδοχειακών κρατήσεων στην Ελλάδα.
Ταυτόχρονα, στις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στη ζήτηση, δεδομένων των διεθνών οικονομικών συγκυριών, πρωταγωνιστεί η διαρκής αναζήτηση του value for money, κάτι που επιτάσσει την προσφορά ποιοτικών, έξτρα αλλά και πειστικών υπηρεσιών στους ταξιδιώτες.
Τα ξενοδοχεία, από την πλευρά τους, (πρέπει να) επιδίδονται όλο και περισσότερο στον αγώνα διεκδίκησης περισσότερων απευθείας online κρατήσεων, στις οποίες έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, όμως και εδώ απαιτούνται μηχανισμοί προσαρμογής των τιμών.
Αυτά ήταν μερικά από τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τις συζητήσεις της τρίτης ημέρας του Digi Hotel Stage 2024 που διεξήχθη στις 25 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia, με επίκεντρο τις online πωλήσεις και τους τρόπους με τους οποίους αυτές μπορούν να αποτελέσουν βασικό πυλώνα κερδοφορίας για τα Ελληνικά ξενοδοχεία.
Οι απευθείας κρατήσεις είναι η πιο υγιής λύση του ξενοδόχου ώστε να μην εξαρτάται από τα online ταξιδιωτικά γραφεία, με τις προμήθειες και το «σπάσιμο» των τιμών, δήλωσε η Executive Director της Axia Hospitality, Βίκυ Δορζιώτη, μιλώντας σε πάνελ με τίτλο «Online Sales», με συντονίστρια την δημοσιογράφο Βίκη Βαμιεδάκη. Επομένως, τα ξενοδοχεία χρειάζονται ένα καλό ψηφιακό μάρκετινγκ.
Μιλώντας στο κοινό του Digi Hotel Stage 2024, που αποτελούνταν από κορυφαία στελέχη της ξενοδοχειακής αγοράς και επαγγελματίες του marketing, η κ. Δορζιώτη υπογράμμισε ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επενδύσουν στον προϊόν τους εφαρμόζοντας στοχευμένη τιμολογιακή πολιτική που στηρίζει τις απευθείας κρατήσεις και, εφόσον οι ταξιδιώτες αναζητούν έντονα το value for money, να προσφέρουν όχι απλώς ένα δωμάτιο αλλα μια εμπειρία ζωής.
Παράλληλα, οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής προβλέπεται ότι θα συνεχίσουν να είναι ισχυρές, ενώ το value for money δεν σημαίνει απαραίτητα φθηνές διακοπές αλλά και πιο ακριβές αρκεί οι ταξιδιώτες να είναι πεπεισμένοι ότι το προϊόν διακοπών που αγοράζουν θα είναι μοναδικό.
Ο επικεφαλής Operations & Business Development της Reload Hotel Sales, Γιώργος Γιαννιός, υπογράμμισε την ανάγκη για διαφοροποίηση ως αναγκαία συνθήκη για την αύξηση των online πωλήσεων των ξενοδοχείων, αλλά και ξεκάθαρη περιγραφή δωματίου. Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα πρέπει να διηγείται μια ιστορία, τόνισε, ενώ απαιτείται και τιμολογιακή πολιτική δομημένη λεπτομερώς η οποία θα λαμβάνει υπόψη το target group, τον ανταγωνισμό ανεξάρτητα από τη χιλιομετρική απόσταση και το προσφερόμενο προϊόν.
Ο καλύτερος Οκτώβριος όλων των εποχών
Στην εφετινή σεζόν ξεχώρισε ο Οκτώβριος, ο οποίος είχε απίστευτες επιδόσεις, τόνισε η κ. Δορζιώτη. Σε επιμέρους προορισμούς η Αθήνα είχε εξαιρετικές επιδόσεις, και η πόλη διανύει μια φοβερή χρονιά που ακόμα δεν έχει κλείσει. Στη Σαντορίνη τα καταλύματα που προσέφεραν value for money και μια ολοκληρωμένη πρόταση διαμονής με καλές κριτικές κατάφεραν να διατηρήσουν υψηλό το ADR τους, όμως τα υπόλοιπα μπήκαν σε πόλεμο τιμών και είχαν απώλειες, είπε.
Η καμπύλη κρατήσεων του 2024 μοιάζει με εκείνη του 2019 με το value for money να πρωταγωνιστεί ως ζητούμενο, σημείωσε ο κ. Γιαννιός. Μεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτών προτίμησε τους τουρ οπερέιτορ, επομένως οι online πωλήσεις συμπιέστηκαν λίγο περισσότερο από το αναμενόμενο. Τα χαρακτηριστικά της σεζόν διαμορφώθηκαν από τους «πιεσμένους» από τον πληθωρισμό Γερμανούς οι οποίοι προτίμησαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο («ο καλύτερος Οκτώβριος όλων των εποχών!») φέτος λόγω χαμηλότερων τιμών στους προορισμούς resort και τη μείωση των Γάλλων, ενώ ο ανταγωνισμός εντείνεται ανάμεσα στα ξενοδοχεία αλλά και από τα Airbnb.
Προέλευση και το πλήρες άρθρο μπορείτε να δείτε εδω : www.tornosnews.gr