Πέμπτη, 05 Δεκεμβρίου 2024

Online ξενοδοχειακές κρατήσεις: Αυξημένη η ζήτηση για την Ελλάδα το 2025 με όχημα το Value for Money

Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις για τη σεζόν του 2025, σύμφωνα με την μέχρι τώρα δυναμική της ζήτησης στην αγορά των online ξενοδοχειακών κρατήσεων στην Ελλάδα.
 

Ταυτόχρονα, στις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στη ζήτηση, δεδομένων των διεθνών οικονομικών συγκυριών, πρωταγωνιστεί η διαρκής αναζήτηση του value for money, κάτι που επιτάσσει την προσφορά ποιοτικών, έξτρα αλλά και πειστικών υπηρεσιών στους ταξιδιώτες.
 

Τα ξενοδοχεία, από την πλευρά τους, (πρέπει να) επιδίδονται όλο και περισσότερο στον αγώνα διεκδίκησης περισσότερων απευθείας online κρατήσεων, στις οποίες έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, όμως και εδώ απαιτούνται μηχανισμοί προσαρμογής των τιμών.
 

Αυτά ήταν μερικά από τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τις συζητήσεις της τρίτης ημέρας του Digi Hotel Stage 2024 που διεξήχθη στις 25 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia, με επίκεντρο τις online πωλήσεις και τους τρόπους με τους οποίους αυτές μπορούν να αποτελέσουν βασικό πυλώνα κερδοφορίας για τα Ελληνικά ξενοδοχεία.
 

Οι απευθείας κρατήσεις είναι η πιο υγιής λύση του ξενοδόχου ώστε να μην εξαρτάται από τα online ταξιδιωτικά γραφεία, με τις προμήθειες και το «σπάσιμο» των τιμών, δήλωσε η Executive Director της Axia Hospitality, Βίκυ Δορζιώτη, μιλώντας σε πάνελ με τίτλο «Online Sales», με συντονίστρια την δημοσιογράφο Βίκη Βαμιεδάκη. Επομένως, τα ξενοδοχεία χρειάζονται ένα καλό ψηφιακό μάρκετινγκ.
 

Μιλώντας στο κοινό του Digi Hotel Stage 2024, που αποτελούνταν από κορυφαία στελέχη της ξενοδοχειακής αγοράς και επαγγελματίες του marketing, η κ. Δορζιώτη υπογράμμισε ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επενδύσουν στον προϊόν τους εφαρμόζοντας στοχευμένη τιμολογιακή πολιτική που στηρίζει τις απευθείας κρατήσεις και, εφόσον οι ταξιδιώτες αναζητούν έντονα το value for money, να προσφέρουν όχι απλώς ένα δωμάτιο αλλα μια εμπειρία ζωής.
 

Παράλληλα, οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής προβλέπεται ότι θα συνεχίσουν να είναι ισχυρές, ενώ το value for money δεν σημαίνει απαραίτητα φθηνές διακοπές αλλά και πιο ακριβές αρκεί οι ταξιδιώτες να είναι πεπεισμένοι ότι το προϊόν διακοπών που αγοράζουν θα είναι μοναδικό.
 

Ο επικεφαλής Operations & Business Development της Reload Hotel Sales, Γιώργος Γιαννιός, υπογράμμισε την ανάγκη για διαφοροποίηση ως αναγκαία συνθήκη για την αύξηση των online πωλήσεων των ξενοδοχείων, αλλά και ξεκάθαρη περιγραφή δωματίου. Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα πρέπει να διηγείται μια ιστορία, τόνισε, ενώ απαιτείται και τιμολογιακή πολιτική δομημένη λεπτομερώς η οποία θα λαμβάνει υπόψη το target group, τον ανταγωνισμό ανεξάρτητα από τη χιλιομετρική απόσταση και το προσφερόμενο προϊόν.
 

Ο καλύτερος Οκτώβριος όλων των εποχών

Στην εφετινή σεζόν ξεχώρισε ο Οκτώβριος, ο οποίος είχε απίστευτες επιδόσεις, τόνισε η κ. Δορζιώτη. Σε επιμέρους προορισμούς η Αθήνα είχε εξαιρετικές επιδόσεις, και η πόλη διανύει μια φοβερή χρονιά που ακόμα δεν έχει κλείσει. Στη Σαντορίνη τα καταλύματα που προσέφεραν value for money και μια ολοκληρωμένη πρόταση διαμονής με καλές κριτικές κατάφεραν να διατηρήσουν υψηλό το ADR τους, όμως τα υπόλοιπα μπήκαν σε πόλεμο τιμών και είχαν απώλειες, είπε.
 

Η καμπύλη κρατήσεων του 2024 μοιάζει με εκείνη του 2019 με το value for money να πρωταγωνιστεί ως ζητούμενο, σημείωσε ο κ. Γιαννιός. Μεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτών προτίμησε τους τουρ οπερέιτορ, επομένως οι online πωλήσεις συμπιέστηκαν λίγο περισσότερο από το αναμενόμενο. Τα χαρακτηριστικά της σεζόν διαμορφώθηκαν από τους «πιεσμένους» από τον πληθωρισμό Γερμανούς οι οποίοι προτίμησαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο («ο καλύτερος Οκτώβριος όλων των εποχών!») φέτος λόγω χαμηλότερων τιμών στους προορισμούς resort και τη μείωση των Γάλλων, ενώ ο ανταγωνισμός εντείνεται ανάμεσα στα ξενοδοχεία αλλά και από τα Airbnb. 

​​​​​  Προέλευση και το πλήρες άρθρο μπορείτε να δείτε εδω : www.tornosnews.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
atacon
106,4
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Όλγα Κεφαλογιάννη: "Οφείλουμε να διασφαλίσουμε ότι ο τουρισμός θα συνεχίσει να αποφέρει οφέλη για την εθνική οικονομία"
50 Χρόνια Ελληνική Εξωτερική Πολιτική: Τι μάθαμε; Συνέδριο με το σύνολο των κορυφαίων Ελλήνων πολιτικών
Πώς να κρατήσεις το σπίτι σου ζεστό χωρίς να «εκτοξευθεί» ο λογαριασμός σου;
Εκκίνηση του διαγωνισμού για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας απο το ΤΑΙΠΕΔ
Έρευνα Visa- ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ: Πώς πληρώνουν οι Έλληνες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό
Ευρωπαϊκή Ημέρα Φιλοξενίας η σημερινή κι ο πρόεδρος του ΞΕΕ Αλ. Βασιλικός χαρακτηρίζει "σταθερό πυλώνα της ελληνικής ανάπτυξης τη Φιλοξενία"
Νέα ενημερωτική καμπάνια: «Ο ΑΔΜΗΕ στον Λογαριασμό Ρεύματος»
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: 12+1 δράσεις απο το Υπ. Ναυτιλίας για την προσβασιμότητα των ΑμεΑ σε πλοία και λιμάνια
Πιλοτική εφαρμογή του απολυτηρίου ΙΒ σε 5 δημόσια σχολεία, απο το Υπ. Παιδείας
Λ. Μενδώνη στο 4ο Ελληνοτουρκικό Φόρουμ ΜΜΕ και Ακαδημαϊκών: «Ο πολιτισμός δεν είναι ένα παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος»
“Ticket to Travel 2025” της Marriott Bonvoy: Η Ελλάδα στο Top 5 των τουριστικών προορισμών το 2025
Η Κοινότητα των Boutique Hotel υποδέχηκε το πρόγραμμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος
Τελευταία παράταση ως τις 20 Δεκεμβρίου στις επανυποβολές των σωματείων για την καταχώρισή τους στο e-Kouros
Μπορεί το νησί μας να μην επηρεάστηκε, πολλές περιοχές της χώρας όμως μετρούν εκτεταμένες ζημιές απο την κακοκαιρία
Η Ελλάδα, με τη νέα Οργανωτική Επιτροπή «DivingGreece» αποκτά δεσπόζουσα θέση στην παγκόσμια κοινότητα των υποβρύχιων αθλημάτων
Hondos_KE
Volcano TV
© 2024 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.