Σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκμισθωμένων Οχημάτων με Οδηγό αναφέρει τα ακόλουθα:
Με ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθούμε τις κινητοποιήσεις του συνδικαλιστικού οργάνου των Αυτοκινητιστών Αττικής καθώς και τα αιτήματα όπως αυτά αναπτύσσονται από τον Πρόεδρο του ΣΑΤΑ. Για πολλοστή φορά ο ΣΑΤΑ και ο Πρόεδρός του ασχολούνται με τη νομοθεσία που διέπει τη δραστηριότητα των δικών μας επιχειρήσεων. Φθάνοντας ακόμα και στο σημείο να απαιτούν από την κυβέρνηση κατώτατα μισθώματα ύψους 150€ και ελάχιστης διάρκειας 3 ωρών, με την αιτίαση του διαχωρισμού του δικού μας μεταφορικού έργου από αυτό των ταξί. Κι όχι μόνο στα χωρικά όρια δραστηριότητας του ΣΑΤΑ δηλαδή την Αττική, αλλά και σε όλη τη χώρα. Προφανώς ο ΣΑΤΑ και ο Πρόεδρος του βρίσκονται εκτός εποχής, τόπου και χρόνου. Αδυνατούν να αναγνωρίζουν τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, αδιαφορώντας παντελώς για το δημόσιο συμφέρον και την βελτιστοποίηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Ίσως επιθυμούν να αναπολούν άλλες εποχές όπου ο ελεύθερος ανταγωνισμός, τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και προσφορά εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης αποτελούσαν άγνωστες έννοιες.
Ακούμε επιπλέον να πετιέται εδώ και καιρό λάσπη στον ανεμιστήρα για δήθεν φοροδιαφυγή, για διαπλοκή, για μεγάλα συμφέροντα και κόπτονται δήθεν για την απώλεια εσόδων του ελληνικού κράτους. Τη στιγμή μάλιστα που η δική μας παροχή υπηρεσιών καταχωρείται στην ψηφιακή πλατφόρμα του Υπουργείου Μεταφορών πριν καν θεσπιστεί ψηφιακό πελατολόγιο.
Δεχόμαστε κριτική ότι διεκδικούμε μεταφορές τουριστών. Υπενθυμίζουμε ότι η δραστηριότητά μας θεσπίστηκε από το κράτος ειδικά για αυτό το λόγο, σύμφωνα και με τις αιτιολογικές εκθέσεις. Ενδιαφέρον θα είχε για όποιον επιθυμεί να εξυπηρετεί τουρίστες να τηρούσε και τις ίδιες προδιαγραφές όπως εμείς (οχήματα δεκαετίας, απολυτήριο λυκείου, γνώση ξένης γλώσσας κ.α.)
Είναι φαιδρό να ακούγονται κορώνες για διαπλοκή από τον Πρόεδρο του ΣΑΤΑ, ο οποίος προσπάθησε να αφανίσει τη δραστηριότητα των ΕΙΧ με οδηγό σε άριστη συνεργασία με τον τέως Υφυπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη το 2019, καλώντας κιόλας να γίνουν τα ΤΑΞΙ εκλογικά κέντρα του ΣΥΡΙΖΑ. Μοναδικός στόχος τους τότε ήταν αύξηση των τιμών των αδειών των Ε.Δ.Χ..
Ας παύσει ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ να ασχολείται με ξένα χωράφια κι ας ξεκινήσει να ασχολείται με τα δικά του. Μια έρευνα – δημοσκόπηση για την άποψη της κοινής γνώμης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ΕΔΧ θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Είναι ξεκάθαρο ότι ο ΣΑΤΑ ουδέποτε ασχολήθηκε με το ουσιώδες, δηλαδή το διαχωρισμό του μεταφορικού έργου μεταξύ ΤΑΞΙ και ΕΙΧ με Οδηγό. Μοναδικός στόχος του Προέδρου του ΣΑΤΑ όπως άλλωστε το έχει πει σε πολλά από τα διαγγέλματά του είναι να ανέβει η χρηματιστηριακή αξία των αδειών. Ο ΣΑΤΑ απλά επιθυμεί τον αφανισμό των υπηρεσιών εκμίσθωσης ΕΙΧ με Οδηγό στην Ελλάδα, ώστε να μπορούν να κανιβαλίζονται από ορισμένους οι μεταφορές εις βάρος του τουριστικού προϊόντος, της εικόνας της χώρας και του δημοσίου συμφέροντος.
Σας ενημερώνουμε λοιπόν ότι αυτό δεν θα συμβεί. Όχι γιατί δεν το επιθυμούν τα εκατοντάδες μέλη μας σε όλη την Ελλάδα, και οι χιλιάδες έμμεσοι απασχολούμενοι. Όχι γιατί δεν το θέλει η σημερινή κυβέρνηση. Αλλά διότι δεν το επιθυμεί κυρίως η κοινωνία και γιατί η αγορά και το τουριστικό προϊόν της χώρας επιτάσσουν υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου, προστιθέμενης αξίας σε ανταγωνιστικές τιμές.
Εκ της προσωρινής διοικούσας επιτροπής
Κώστας Ιωαννίδης Μαρίνος Μικάλεφ
Πρόεδρος Γραμματέας
Διοικούσας επιτροπής της Π.Ο.Ε.Ε.Μ.Ο. Διοικούσας επιτροπής της Π.Ο.Ε.Ε.Μ.Ο.





