Άλλο ένα αποτέλεσμα της κλιματικής κρίσης αποτελεί η κατακόρυφη αύξηση των τελών διέλευσης της διώρυγας του Παναμά, με τις ναυτιλιακές εταιρείες να πληρώνουν ακόμη και αστρονομικά ποσά προκειμένου τα πλοία τους να "κόψουν δρόμο" με συνέπεια της αυξηση των τιμών και των μεταφερόμενων προιόντων..
Αναστάτωση συνεχίζει να προκαλεί στη ναυτιλιακή κίνηση η ξηρασία που πλήττει τη Διώρυγα του Παναμά, με τις διελεύσεις πλοίων να αποτελούν αντικείμενο δημοπρασίας για τις εταιρείες και τα τέλη διέλευσης να αυξάνονται εκθετικά. Αξίζει να αναφερθεί πως, την περασμένη εβδομάδα, ναυτιλιακή εταιρεία κατέβαλε προσφορά-ρεκόρ ύψους 4 εκατ. δολαρίων, για διέλευση πλοίου της από τη Διώρυγα.
Ο Οκτώβριος είχε μάλιστα το χαμηλότερο επίπεδο βροχόπτωσης που έχει καταγραφεί έως τώρα στην περιοχή, οδηγώντας σε περαιτέρω μείωση του αριθμού πλοίων που επιτρέπεται να διέλθουν από τη Διώρυγα του Παναμά, ταλανίζοντας τη σημαντικότερη ναυτιλιακή αρτηρία του παγκόσμιου εμπορίου.
Σημειώνεται πως η ξηρασία που πλήττει τη λίμνη Γκατούν, η οποία τροφοδοτεί τη Διώρυγα του Παναμά με νερό, οφείλεται στο φυσικό κλιματικό φαινόμενο Ελ Νίνιο που χαρακτηρίζεται από θερμότερες θερμοκρασίες στην επιφάνεια της θάλασσας στον κεντρικό και ανατολικό Ειρηνικό Ωκεανό.
Όπως το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος επισημαίνει συχνά στα social media, το περιβάλλον και η ναυτιλία είναι στενά συνδεδεμένα, καθότι οι περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων διαταράσσουν τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.
Διαβάστε περισσότερα σε προηγούμενη ανάρτηση του ΝΕΕ (Αύγουστος 2023) με θέμα «Κλίμα και Περιβάλλον»: https://bit.ly/3QXHyZM
Πηγή : Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος
Αναστάτωση συνεχίζει να προκαλεί στη ναυτιλιακή κίνηση η ξηρασία που πλήττει τη Διώρυγα του Παναμά, με τις διελεύσεις πλοίων να αποτελούν αντικείμενο δημοπρασίας για τις εταιρείες και τα τέλη διέλευσης να αυξάνονται εκθετικά. Αξίζει να αναφερθεί πως, την περασμένη εβδομάδα, ναυτιλιακή εταιρεία κατέβαλε προσφορά-ρεκόρ ύψους 4 εκατ. δολαρίων, για διέλευση πλοίου της από τη Διώρυγα.
Ο Οκτώβριος είχε μάλιστα το χαμηλότερο επίπεδο βροχόπτωσης που έχει καταγραφεί έως τώρα στην περιοχή, οδηγώντας σε περαιτέρω μείωση του αριθμού πλοίων που επιτρέπεται να διέλθουν από τη Διώρυγα του Παναμά, ταλανίζοντας τη σημαντικότερη ναυτιλιακή αρτηρία του παγκόσμιου εμπορίου.
Σημειώνεται πως η ξηρασία που πλήττει τη λίμνη Γκατούν, η οποία τροφοδοτεί τη Διώρυγα του Παναμά με νερό, οφείλεται στο φυσικό κλιματικό φαινόμενο Ελ Νίνιο που χαρακτηρίζεται από θερμότερες θερμοκρασίες στην επιφάνεια της θάλασσας στον κεντρικό και ανατολικό Ειρηνικό Ωκεανό.
Όπως το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος επισημαίνει συχνά στα social media, το περιβάλλον και η ναυτιλία είναι στενά συνδεδεμένα, καθότι οι περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων διαταράσσουν τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.
Διαβάστε περισσότερα σε προηγούμενη ανάρτηση του ΝΕΕ (Αύγουστος 2023) με θέμα «Κλίμα και Περιβάλλον»: https://bit.ly/3QXHyZM
Πηγή : Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος