Οι Lufthansa, SWISS και Austrian Airlines θα προσφέρουν σύντομα στους επιβάτες της Economy Class μία σειρά νέων υπηρεσιών. Από την άνοιξη του 2021, οι επιβάτες σε δρομολόγια μικρών και μεσαίων αποστάσεων θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν γεύματα και ροφημάτα υψηλής ποιότητας, για να τα απολαύσουν κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Πρότυπα αυστηρών προδιαγραφών θα εφαρμόζονται από την επιλογή έως την προετοιμασία και τη διανομή προϊόντων. Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου αναμένεται να επενδύσουν περισσότερο στη βιωσιμότητα επιλέγοντας προϊόντα και συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον και μειώνοντας τη σπατάλη τροφίμων μέσω της περισσότερο εξατομικευμένης παραγωγής.
«Οι επιλογές των σνακ που προσφέρουμε στους επιβάτες της Economy Class δεν ανταποκρίνονται πάντα στις προσδοκίες τους», εξηγεί η Christina Foerster, Μέλος του Δ.Σ. του Ομίλου Lufthansa και υπεύθυνη για το Customer, IT & Corporate Responsibility. «Η νέα υπηρεσία σχεδιάστηκε βάσει των σχολίων που έχουμε λάβει από τους επιβάτες μας. Δίνοντας τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων υψηλής ποιότητας, οι επιβάτες μας θα είναι σε θέση να επιλέγουν οι ίδιοι τα γεύματα και τα ροφήματα που θέλουν να απολαύσουν στο ταξίδι τους.»