Πέμπτη, 09 Φεβρουαρίου 2023

Το "Work from Greece" προωθεί η πλατφόρμα Marketing Greece

Αυξητική εμφανίζεται η τάση όσων πολιτών του εξωτερικού επιλέγουν την Ελλάδα ως τόπο "ψηφιακής εργασίας", μιας και όπως αναφέρουν, τους παρέχει όλα όσα χρειάζονται αλλά και επιθυμούν ώστε να κάνουν την εργασία τους στο περιβάλλον και με τις συνθήκες που επιθυμούν. Η τάση αυτή έχει προφανώς προκύψει ως αποτέλεσμα της προόδου της τεχνολογίας και των δεδομένων που όχι μονο επιτρέπουν αλλά και ενισχύουν διεθνώς την εξ αποστάσεως εργασία, με ολοένα και περισσότερους εργαζόμενους να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το μέρος, τη χώρα και το περιβάλλον μέσα απο το οποίο θα παράγουν την ψηφιακή τους εργασία.. 

Που βρίσκεται όμως η Ελλάδα σε όλο αυτό; Ενδιαφέρουσες απαντήσεις και μαρτυρίες "ψηφιακών νομάδων" όπως αποκαλούνται, δίνει δημοσίευμα του Αθηναικού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, στο πλαίσιο της προβολής του έργου "Work from Greece" 
του Marketing Greece. 

Το δημοσίευμα του Marketing Greece αναφέρει τα εξής: 


Πώς είναι να είσαι digital nomad στην Ελλάδα; Τι κάνει ανθρώπους από διάφορα μέρη του κόσμου να έρθουν στη χώρα μας και να την επιλέξουν ως τόπο εργασίας για μερικούς μήνες το χρόνο ή για περισσότερο διάστημα;


Η κοινότητα των "ψηφιακών νομάδων" διευρύνθηκε λόγω της τηλεργασίας που προέκυψε ως ανάγκη κατά την πανδημία αλλά δεν είναι κάτι καινούργιο. Πολλοί άνθρωποι που η εργασία τους δεν απαιτεί φυσική παρουσία και χρησιμοποιούν κυρίως την τεχνολογία, έχουν επιλέξει αυτόν τον τρόπο ζωής.

 

Τα τελευταία χρόνια, όμως, οι ψηφιακοί νομάδες στην Ελλάδα αυξήθηκαν και αυτό έδωσε μια επιπλέον ώθηση και στη χώρα μας να οργανωθεί περισσότερο και να δώσει επιπλέον κίνητρα.  Αυτό που ψάχνει ένας ψηφιακός νομάς, παρόλο που ζει σε διάφορα μέρη του κόσμου και η σταθερή βάση δεν αποτελεί προτεραιότητα για τη ζωή του, είναι η έννοια του σπιτικού. «Να νοιώθεις ότι είσαι στο σπίτι σου», όπως λέει ο 33χρονος Haz Memon, από το Ντουμπάι. Η βάση της επιχείρησής του βρίσκεται στην Ελβετία και εδώ και έξι χρόνια έχει επιλέξει διάφορα μέρη για να εργάζεται: Από την Γουατεμάλα, την Ταϊλάνδη, την Ισπανία, μέχρι και τη Νορβηγία. Τα τελευταία τρία χρόνια όμως, έρχεται συνέχεια στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στα Χανιά. «Έρχομαι και μένω από τρεις έως πέντε μήνες και πλέον άνοιξα υποκατάστημα της εταιρείας μου και στην Κρήτη. Όταν γνώρισα την Ελλάδα την ερωτεύτηκα. Ερωτεύτηκα τη φιλοξενία, την κουλτούρα, το φαγητό. Οι άνθρωποι εδώ σε κάνουν να νοιώθεις σαν στο σπίτι σου. Σε καλούν στο σπίτι τους, σε σταματούν και σου λένε "Έλα να πιούμε μια ρακί"...», λέει μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. 


Αυτή η ενέργεια της Ελλάδας, η αμεσότητα των ανθρώπων, το κλίμα και η ποιότητα ζωής που τα γνωρίζουν συνήθως όταν έρχονται για διακοπές, κάνουν τους ψηφιακούς νομάδες να μετακομίζουν στη χώρα μας, όπως αναφέρει ο κ.Hemon. 

«Μπορεί να κινούμαστε συνεχώς αλλά πάντα αναζητούμε να νοιώθουμε ότι είμαστε "σπίτι". Αυτό το βρίσκουμε στην Ελλάδα», σημειώνει και εξηγεί πως η χώρα μας έχει τεράστια δυναμική σε αυτόν τον τομέα, αν και είναι ακόμη στην αρχή. Η Κρήτη, όπως και η Αθήνα, έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν τους ψηφιακούς νομάδες αλλά όπως ο ίδιος λέει, πολλοί προορισμοί, κυρίως νησιά, τον χειμώνα δεν έχουν ανοιχτές επιχειρήσεις για να μπορεί κάποιος να ζήσει όπως θέλει εκεί, ενώ η σύνδεση με την ενδοχώρα είναι περιορισμένη. 


Ο ίδιος πάντως, καθώς ένας από τους κλάδους της επιχειρήσής του αφορά στο real estate έχει διαπιστώσει τεράστια άνοδο στη ζήτηση ακινήτων από ψηφιακούς νομάδες στην Ελλάδα και εκτιμά ότι πρέπει να προβληθεί ακόμη περισσότερο το γεγονός ότι η Ελλάδα διαθέτει τις υποδομές και μπορεί να δεχτεί digital nomads. 

Για το λόγο αυτό η Marketing Greece δημιούργησε την πλατφόρμα Work from Greece όπου δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ένας ψηφιακός νομάς για την μετεγκατάστασή του και τη ζωή του στην Ελλάδα. 


«Από τα στοιχεία που έχουμε από το Work from Greece που λειτουργεί ως μια κεντρική πλατφόρμα για ενημέρωση, οι πρώτες αγορές που αφορούν στους digital nomads είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Ρωσία. Μάλιστα, από τη Ρωσία υπάρχει πολύ κινητικότητα όταν ανεβαίνει εκεί το πολιτικό θερμόμετρο και αναζητούν τρόπους να έρθουν στην Ελλάδα», επισημαίνει η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.

Πληροφορίες : www.amna.gr/tourism

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
atacon
106,4
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Συγκέντρωση χρημάτων απο τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό για τους σεισμοπαθείς της Τουρκίας
ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΕΚΑΕΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2024-2033 ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ
Σαν σήμερα. Η 7η Φεβρουαρίου στο χρόνο
Προβλήματα σε ολόκληρη τη χώρα προκαλεί η κακοκαιρία "Μπάρμπαρα"
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ ΜΗΛΟΥ ΤΗΝΟΥ ΚΑΙ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΣΕ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΚΕΔΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Νέα 3ετής συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας AEGEAN και TUI France
Επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης για την περιοχή του Ν. Αιγαίου
Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ ΟΠΕΚΑ, έως τις 3 Φεβρουαρίου
Pricefox.gr: Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη
Το ΕΛΚΕΘΕ εγκαινίασε το πρόγραμμα «Water matters-Αύξηση της Γνώσης για τη Σημασία της Καλής Κατάστασης των Υδάτινων Σωμάτων
Ολοκληρώνεται σήμερα 27/1 με τις τοποθετήσεις των πολιτικών αρχηγών και την ονομαστική ψηφοφορία η πρόταση δυσπιστίας
Η AEGEAN αυξάνει τη δραστηριότητά της στο Ισραήλ και ενισχύει περαιτέρω το δίκτυό της στο αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ
Η RWE και η ΔΕΗ ξεκινούν την κατασκευή 5 φωτοβολταϊκών έργων άνω των 200 MWp στη Δ. Μακεδονία
Πολιτιστικές προτάσεις δέχεται το πρόγραμμα «Ολη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός 2023» του Υπ. Πολιτισμού
Volcano TV
Hondos_KE
apolimantiki
ΔΕΥΑΘ 29/6
© 2023 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.