Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2022

Καλοκαίρι & Διατροφή: Συμβουλές για σωστή και ισορροπημένη διατροφή

Το καλοκαίρι η διατροφή παίζει ρόλο καθώς ο υδράργυρος ανεβαίνει, οι καύσεις αυξάνονται και το σώμα βρίσκεται σε αρμονική σχέση με το περιβάλλον. Το καλοκαίρι είναι η καταλληλότερη περίοδος για να ξαναβρείτε την φόρμα σας ακόμη και να αποβάλλετε τα αποθηκευμένα κιλά του χειμώνα. Οι υψηλές θερμοκρασίες επιβάλλουν την υιοθέτηση μιας τέτοιας διατροφής, η οποία δεν διαφέρει από τις αρχές της μεσογειακής διατροφής σε συνδυασμό με άσκηση. Γι΄αυτό λοιπόν εκμεταλλευτείτε τη θάλασσα, την εξοχή, το κολύμπι και τα διάφορα άλλα καλοκαιρινά σπορ και απολαύστε το φαγητό σας χωρίς τύψεις με αποτέλεσμα να σας οδηγήσει σε μία μικρή απώλεια βάρους ή σε συντήρηση του ήδη υπάρχοντος βάρους.
 

Τους καλοκαιρινούς μήνες ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερο νερό διότι ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος και εμποδίζει την αφυδάτωση. Η ημερήσια πρόσληψη νερού θα πρέπει να είναι 10-12 ποτήρια
Eαν θέλετε να χάσετε και βάρος το καλοκαίρι

Πρωϊνό: Είναι πολύ σημαντικό το πρωινό σας να είναι πλήρες διότι σα δίνει ώθηση για να ξεκινήσετε την ημέρα σας.
• 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι ή 1 φλιτζάνι φρέσκο γάλα
• 1 φέτα ψωμί ή δημητριακά
• 1 κουταλάκι μέλι
Δεκατιανό: 1 μέτριο φρούτο εποχής ή ζελέ – 1 ποτήρι φρέσκο χυμό

Γεύμα: Προτιμήστε τα ελαφριά φαγητά
• Ψάρια (τσιπούρες, λυθρίνια, γόπες, μπαρμπούνια κ.α.) ή θαλασσινά (χταπόδι καλαμάρι, γαρίδες, κ.α.) – κρέας άπαχο
• Σαλάτα από ωμά ή βρασμένα λαχανικά ή
• Λαδερά φαγητά και όσπρια
Απογευματινό: 1φρούτο εποχής – ζελέ με φρέσκα φρούτα – 1 ποτήρι φρέσκο χυμό

Δείπνο: Προτιμήστε τα ελαφριά φαγητά
• Ποικιλία λαχανικών και φρούτων
• Μερικοί μεζέδες
• χωριάτικη σαλάτα και φρούτα

Καλοκαίρι & Διατροφή: Συμβουλές για σωστή και ισορροπημένη διατροφή 

1.Γενικά προτιμάτε μια διατροφή χαμηλή σε λίπος
2.Φτωχή σε σάλτσες, μπαχαρικά και καρυκεύματα έτσι ώστε να είναι περισσότερο εύπεπτη και υγιεινή
3.Τρώτε ελαφρύ βραδινό έτσι ώστε να μπορείτε να πιείτε και δροσιστικά ποτά και να νιώθετε ανάλαφροι
4. Μην ξεχνάτε να τρώτε 3 κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2-3 ενδιάμεσα, με την προϋπόθεση να μην παραλείπετε κανένα.
5.Για όσους δεν μπορούν να περιορίσουν τις θερμίδες το καλοκαίρι μπορούν να ασκούνται ευχάριστα κάνοντας χορό, διάφορες αθλητικές δραστηριότητες στην παραλία, κολύμπι ή περπάτημα
6.Προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ διότι προκαλεί διούρηση και αφυδάτωση, καλό είναι να αποφεύγετε τα βαριά ποτά διότι αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος 
7.Προτιμάτε να τρώτε περισσότερα λαχανικά γιατί είναι πλούσια σε βιταμίνες–μέταλλα και ιχνοστοιχεία – περιέχουν και νερό και έχουν λίγες θερμίδες
8.Τρώτε φρούτα αλλά με μέτρο εάν χρειάζεται να χάσετε βάρος γιατί είναι πλούσια σε θερμίδες. Μερίδες καλοκαιρινών φρούτων π.χ. 1 μέτριο φρούτο:
9.Μην τρώτε συχνά παγωτά ή τουλάχιστον τρώτε ελαφριά π.χ. γρανίτες

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
atacon
106,4
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Σαν σήμερα. Η 17η Αυγούστου στο χρόνο
Οι Παναγίες του Αιγαίου. 14 απο τις πιο ιδιαίτερες εκκλησίες της Παναγίας στις Κυκλάδες.
Το φοιτητικό, εθελοντικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Ιατρική Απόβαση 2022"
Αυξάνονται οι έλεγχοι για το Δεκαπενταύγουστο. Καύσιμα, κυλικεία και ξαπλώστρες στο στόχαστρο
12 Αυγούστου: Διεθνής Ημέρα Νεολαίας η σημερινή μέρα
Η μεσογειακή διατροφή «το τέλειο φάρμακο για υγεία και μακροζωία»
Από Οκτώβριο και σε δύο φάσεις τα επικαιροποιημένα εμβόλια
Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) και από το αεροδρόμιο της Αθήνας, από την AEGEAN και τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
Σεπτέμβριο με Οκτώβριο περιμένουμε νέα εμβόλια που θα είναι πιο αποτελεσματικά
Τουρισμός: Το ολικό comeback της «βαριάς βιομηχανίας»
Με 20% αύξηση έκλεισε ο Ιούλιος στο Νότιο Αιγαίο σε σχέση με το 2019
Mεταφορά 38 ασθενών από νησιά με πτητικά μέσα της ΠΑ
Ρόδος : Δεύτερο θανατηφόρο τροχαίο με τετράτροχη μοτοσυκλέτα σε δύο μόλις ημέρες
Πώς να «σερφάρετε» στο διαδίκτυο με ασφάλεια - 12 βασικές συμβουλές
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 56 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε τον Ιούλιο
Volcano TV
Hondos_KE
ΔΕΥΑΘ 29/6
δεναξας
Santorini Experience 2022
© 2022 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.