Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2022

Καθημερινές συνήθειες για να κάνετε το ευ ζην τρόπο ζωής

Η υγιεινή διατροφή δεν είναι δίαιτα. Είναι φιλοσοφία. Είναι τρόπος ζωής! Δεν έχει ημερομηνία λήξης, την ακολουθούμε εσαΰ, γιατί αγαπάμε τον εαυτό μας, τον κόσμο γύρω μας και καρπωνόμαστε τα μακροχρόνια αποτελέσματά της στην εμφάνισή μας, τα συναισθήματα, τις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους. Όλα ξεκινούν από το γεγονός ότι μας κάνει να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας.

Πως λοιπόν μπορούμε να ζλησουμε καλύτερα; Υιοθετώντας μικρές συνήθειες που θα μας βοηθήσουν να εξασφαλίσουμε, το πολυτιμότερο αγαθό όλων, την υγεία μας!

  • Βάλτε χρώμα στη διατροφή σας! Καταναλώστε ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Στοχεύστε σε τουλάχιστον 5 μερίδες κάθε μέρα.

Στοχεύστε σε τουλάχιστον 5 μερίδες κάθε μέρα. Προτιμήστε εποχιακά είδη και ελληνικά superfoods. Για παράδειγμα, δοκιμάστε ένα γλυκό πρωινό συνδυάζοντας φράουλες με γιαούρτι & λίγα δημητριακά. Εντάξτε τη σαλάτα στα γεύματα σας και για σνακ προτιμήστε εποχιακά φρούτα με ξηρούς καρπούς.

  • Προτιμήστε γεύματα, snacks και ροφήματα με λιγότερο αλάτι ή/και ζάχαρη.

  • Αντικαταστήστε τα «κακά» λιπαρά της διατροφής με «καλά» λιπαρά, που είναι φιλικά για την καρδιά και ενισχύουν τον εγκέφαλο!

Για παράδειγμα προτιμήστε άπαχα κρεατικά, ή αφαιρέστε το ορατό λίπος από το κρέας πριν το μαγειρέψετε, μαγειρέψτε ψητές πατάτες αντί για τηγανιτές και επιλέξτε περισσότερα άπαχα γαλακτοκομικά.

  • Φροντίστε να ενυδατώνεστε καλύπτοντας καθημερινά τις ανάγκες σας σε υγρά. 

Κατά μέσο όρο, οι ανάγκες μας υπολογίζονται στα 2 με 3 λίτρα την ημέρα. Πέρα από το νερό που είναι η προφανής λύση, ροφήματα όπως φρέσκοι χυμοί, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη εξασφαλίσουν μέρος των υγρών που χρειαζόμαστε. Τρόφιμα πλούσια σε νερό όπως, λαχανικά, φρούτα ή γιαούρτι, συμβάλλουν επίσης στην ενυδάτωσή μας.

  • Ψωνίστε έξυπνα και θρεπτικά, διαβάζοντας προσεκτικά τις εκτικέτες τροφίμων.

  • Περιορίστε τις καθιστικές δραστηριότητες όπως τον χρόνο μπροστά σε οθόνη 

Εάν η εργασία σας δεν το επιτρέπει προσπαθήστε να κάνετε μικρά διαλλείματα ανά 30’ κάνοντας διατάσεις στο γραφείο.

  • Εντάξτε 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας μέτριας έντασης τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Είναι μια καλή αρχή!

Για παράδειγμα το γρήγορο περπάτημα είναι μια πολύ καλή αρχή!

  • Γεμίστε τις μπαταρίες σας εξασφαλίζοντας επαρκή και ποιοτικό ύπνο!

Το 8ωρο είναι ο ιδανικός χρόνος κατά μέσο όρο, ώστε να αποφορτιστεί ο εγκέφαλος και να ξεκουραστεί το σώμα ανακτώντας τις δυνάμεις του.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
atacon
106,4
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Σαν σήμερα. Η 11η Αυγούστου στο χρόνο
Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) και από το αεροδρόμιο της Αθήνας, από την AEGEAN και τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
Σεπτέμβριο με Οκτώβριο περιμένουμε νέα εμβόλια που θα είναι πιο αποτελεσματικά
Τουρισμός: Το ολικό comeback της «βαριάς βιομηχανίας»
Με 20% αύξηση έκλεισε ο Ιούλιος στο Νότιο Αιγαίο σε σχέση με το 2019
Mεταφορά 38 ασθενών από νησιά με πτητικά μέσα της ΠΑ
Ρόδος : Δεύτερο θανατηφόρο τροχαίο με τετράτροχη μοτοσυκλέτα σε δύο μόλις ημέρες
Πώς να «σερφάρετε» στο διαδίκτυο με ασφάλεια - 12 βασικές συμβουλές
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 56 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε τον Ιούλιο
Η Fraport Greece και η Air France στηρίζουν τη δράση του ΑΡΧΕΛΩΝ στη Ζάκυνθο
Καλοκαίρι & Διατροφή: Συμβουλές για σωστή και ισορροπημένη διατροφή
Ευζωία: Τα 7 βασικά βήματα για μια καλή ζωή με υγεία
Από 1η Αυγούστου οι εγγραφές πολιτών στον προσωπικό γιατρό
Σημαντικές διαφοροποιήσεις στα τιμολόγια ρεύματος – Κάθε μήνα θα ανακοινώνονται οι τιμές του ρεύματος
Fuel Pass 2: Άνοιξε η πλατφόρμα - Οι δικαιούχοι έχουν εναλλακτικό τρόπο υποβολής της αίτησης
Volcano TV
Hondos_KE
ΔΕΥΑΘ 29/6
δεναξας
Santorini Experience 2022
© 2022 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.