Η Διευθύντρια Marketing της Aegean κ. Μαρίνα Βάλβη εκφράζει την αισιοδοξία της στην προοπτική καθιέρωσης της Θεσσαλονίκης στον τουριστικό χάρτη της Ευρώπης, τις συμπράξεις για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης και τη στρατηγική προώθησης του προορισμού από την Aegean τη φετινή χρονιά.
Σύμφωνα με την κ. Βάλβη, «Η Θεσσαλονίκη συγκεντρώνει ένα μοναδικό μείγμα εμπειριών που μπορούν να την καθιερώσουν, τόσο ως ένα νέο city break προορισμό, όσο και ως ένα πλούσιο stop over προορισμό για κοντινές αποδράσεις. Η δυναμική της δεν μπορεί και δεν πρέπει να ανατραπεί από την πανδημία, παρότι έχει πράγματι ανασχεθεί μέσα στον τελευταίο χρόνο. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο με την ανάπτυξη του δικτύου μας και την ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας όλο το χρόνο, αλλά και συμπράττοντας σε κάθε προσπάθεια που δημιουργεί νέους λόγους επίσκεψης στην πόλη», ανάφερε η κ. Βάλβη, εξηγώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και τη στρατηγική της εταιρείας για την ανάπτυξη του δικτύου της από τη βάση της Θεσσαλονίκης.
«Αισθανόμαστε και θέλουμε να είμαστε μέρος της πόλης. Για αυτό το λόγο στα περισσότερα από τα 21 χρόνια καθημερινής παρουσίας μας προσπαθούμε να στηρίζουμε και να συμμετέχουμε σε ό,τι σημαντικό συμβαίνει στην πόλη», ανέφερε μιλώντας για το τι σημαίνει η Θεσσαλονίκη για την εταιρεία.
Σχετικά με την ιδιαίτερη φετινή χρονιά η κ. Βάλβη σημείωσε: «Βρισκόμαστε ακόμη σε μια κρίσιμη φάση της πανδημίας. Ωστόσο βλέπουμε στο μέλλον και δουλεύουμε εντατικά για τη δυναμική επιστροφή μας σε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλά εδώ και 21 χρόνια. Να ταξιδεύουμε με ασφάλεια τους επιβάτες μας, προσφέροντας πάντα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών σε όλα τα στάδια του ταξιδιού.»
Και συνέχισε αναφέροντας ότι «Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη η εταιρεία έχει σχεδιάσει για το καλοκαίρι του 2021 ένα δυναμικό πλάνο που θα διασυνδέει την πόλη απευθείας τόσο με παραδοσιακές αγορές του εξωτερικού όσο και με νέες.»