Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021

Στις 18/1 το «Λευκό Βέλος» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα

Συντάκτης: ΔΚ

Ολοκληρώθηκαν τα τεστ ελέγχου της πρώτης αμαξοστοιχίας που θα φέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αποκάλυψαν μηχανικοί της Ferrovie και της Alstom το νέο τρένο πέρασε επιτυχώς τα τεστ και την ερχόμενη Τρίτη 12 Ιανουαρίου ξεκινά το ταξίδι του από το Μιλάνο για την Ελλάδα. Πρόκειται για το ETR 470 n. 07 της Τrenitalia το οποίο ανασκευάστηκε πλήρως, βάφτηκε στα χρώματα της ελληνικής εταιρείας και αναμένεται να αποτελέσει την αμαξοστοιχία ETR 470 n. 01 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

 

Τα νέα τρένα θα παραδοθούν σταδιακά και αφού πραγματοποιηθούν τα δοκιμαστικά στους ελληνικούς σιδηροδρόμους το πρώτο τρένο με επιβάτες στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί στις 25 Μαρτίου 2021. Το νέο τρένο αναμένεται να φτάσει στην Θεσσαλονίκη στις 18 Ιανουαρίου 2021. Το τρένο θα παραλάβει μηχανοδηγός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο οποίος ήδη έχει λάβει κατάρτιση στην Ιταλία στον χειρισμό της αμαξοστοιχίας. 
 

Ο συρμός ΤΡΑΙΝΟΣΕ ETR 470 n.01, όπως και όλα τα υπόλοιπα της σειράς ETR 470 που θα παραληφθούν από την ελληνική εταιρεία θα είναι συρμοί των εννέα βαγονιών, εκ των οποίων ένα από αυτά θα είναι το εστιατόριο/μπαρ. Θα υπάρχουν τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής θέσης. Κάθε συρμός θα χωρά πάνω από 600 επιβάτες δηλαδή υπερτριπλάσιους απ’ ότι μεταφέρει ένα αεροπλάνο. Επίσης οι ανέσεις που φέρνουν οι νέοι πλήρως ανακατασκευασμένοι συρμοί θα υπερτερούν εκείνων του αεροπλάνου.
 

Σήμερα μόνον δύο σιδηροδρομικοί σταθμοί μπορούν να φιλοξενήσουν το 9-βαγονο συρμό ΕTR-470 και δεν είναι άλλοι από εκείνους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες, γίνεται προσπάθεια να διευρυνθεί η αποβάθρα και του σιδηροδρομικού σταθμού στην Λάρισα έτσι ώστε το νέο τρένο, γνωστό στην Ιταλία ως «λευκό βέλος ή frecciaBianca», να μπορεί να σταθμεύει και στην Λάρισα.

 

 

Το νέο πλήρως ανακατασκευασμένο τρένο μπορεί να τρέξει με ταχύτητα πάνω 200 km/h αλλά η υποδομή του ελληνικού σιδηρόδρομου δεν μπορεί να αντέξει ταχύτητες άνω των 160 Km/h. Πάνω από το όριο των 160 Km/h μόνον σημειακά μπορεί να επιτευχθεί στη νέα σιδηροδρομική υποδομή που παραδόθηκε πρόσφατα, Τιθορεά-Δομοκός, και στην Πιερία. Γι’ αυτό στόχος είναι να επιτευχθεί το όριο των 160 Km/h σε όλη τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έτσι ώστε ο χρόνος διάνυσή της να τείνει προς τις τρείς ώρες, από τέσσερις ώρες που είναι σήμερα.
 

Οι υπόλοιποι συρμοί, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές θα παραδοθούν μέχρι το Φθινόπωρο και στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι όλα τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα να πραγματοποιούνται μέσω των νέων τρένων που έχουν ανακατασκευαστεί πλήρως από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με περίπου 52 εκατ. ευρώ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
Atacon
Hondos_210104
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ιδανικός προορισμός η Ελλάδα στον γαμήλιο τουρισμό για Φινλανδούς και Σουηδούς
Voucher 200 ευρώ για τάμπλετ, λάπτοπ: Πώς θα γίνει η διαδικασία και ποιοί το δικαιούνται
Καμία απαγόρευση να επισκεφτεί κάποιος τη χώρα μας χωρίς εμβόλιο
Οι Σύλλογοι Γυναικών των Κυκλάδων στην εποχή της πανδημίας
Ελπίδες για ανάκτηση μέρους του τζίρου των χειμερινών εκπτώσεων
Ο εμβολιασμός δεν θα αποτελέσει προϋπόθεση για να ταξιδέψει κάποιος
Κορονοϊός : 510 τα νέα κρούσματα - 2 νέα στη Σαντορίνη
ΓΣΕΒΕΕ : Θετική η απόφαση για επαναλειτουργία μέρους της αγοράς
Οι κανόνες για το άνοιγμα του λιανεμπόριου από Δευτέρα, 18/1
Αναβαθμισμένες e-υπηρεσίες από το Δημόσιο
Συζήτηση στη Βουλή σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών για την πανδημία
H ακτινογραφία του τουριστικού τομέα στις 13 Περιφέρειες της χώρας από το ΙΝΣΕΤΕ
"Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω" για το λιανεμπόριο
Η πανδημία αλλάζει ριζικά το λιανεμπόριο
Θ. Ξανθόπουλος: Παράταση-κοροϊδία για τον επαναπροσδιορισμό υποθέσεων του Ν. Κατσέλη
Λιγνός_νέα
© 2021 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.