Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020

Greek Summer Feeling: Η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες της

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.


Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.


Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα την μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

 
Πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό.


Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται, στο πλαίσιο της κυβερνητικής καμπάνιας «Greek tourism is a state of mind».

 
Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης ειπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ , αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό.

 
Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

 
Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece - Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.


«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες!


Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις:

- Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.
 
Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “ Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.
 
 
Πηγή : Α.Π.Ε. – Μ.Π.Ε.
 

 
 
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
Atacon
Denaxa
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Λήξη συναγερμού στο Mein Schiff.6. Αρνητικά και τα τρίτα τεστ στα 12 μέλη του πληρώματος
Παράταση υποβολής αιτήσεων για τους Παιδικούς Σταθμούς
Το μήνυμα και οι προτάσεις της MTC Group για την παγκόσμια μέρα Τουρισμού
Προς αναστολή καταβολής 22,9 εκατ. από τη Fraport Greece στο ΤΑΙΠΕΔ - Άνω των 150 εκ ευρώ τα διαφυγόντα κέρδη
Οι τουριστικές επιχειρήσεις λειτούργησαν με «ηρωϊκό τρόπο» τηρώντας ευλαβικά τα υγειονομικά πρωτόκολλα
Το πλήρωμα της Lufthansa απογειώθηκε και φέτος φορώντας παραδοσιακές βαυαρικές ενδυμασίες για το Oktoberfest
Μείωση 86% στα έσοδα από τον τουρισμό στο επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2020 σύμφωνα με την Τ.τ.Ε.
Και τα τουριστικά γραφεία στο πρόγραμμα "Τουρισμός Για Όλους"
Μην περιμένουμε εμβόλια αυτό τον χειμώνα. Ο χειμώνας θα βγει με μέτρα δημόσιας υγείας
Κυρ. Μητσοτάκης: Το δίλημμα είναι αυτοπροστασία ή καραντίνα
Το "100% Hotel Show" θα πραγματοποιηθεί on line
Conde Nast Traveller: 23 ελληνικά νησιά στην ανανεωμένη λίστα του
Το «ιστορικό» του Covid19 στην Ελλάδα από το National Geographic
Αποζημιώσεις 83,4 εκατ. ζητούν οι εργολάβοι των αυτοκινητοδρόμων
Το Υπουργείο Ναυτιλίας για την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας 2020
web radio
Λιγνός_νέα
Hondos_200929
Poliiatreio
© 2020 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.