Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021

Χάρης Θεοχάρης: Η φετινή χρονιά αποτελεί επένδυση για το μέλλον, για τις μελλοντικές χρονιές

«Η φετινή χρονιά αποτελεί επένδυση για το μέλλον» ανέφερε ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, φιλοξενούμενος στην κρατική τηλεόραση, συμπληρώνοντας ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο νέου lockdown, σε αντίθεση με άλλες ανταγωνιστικές μας χώρες.

Παρακολουθούμε διαρκώς την κατάσταση και είμαστε σε εγρήγορση. Έχουμε πολλαπλές και διαδοχικές γραμμές άμυνας για να προστατεύσουμε τον πληθυσμό. Η πρώτη γραμμή άμυνας είναι ότι ανοίγουμε τις πύλες για τουρίστες από χώρες οι οποίες, σύμφωνα με τις υποδείξεις των επιδημιολόγων, εμφανίζουν το μικρότερο κίνδυνο λοίμωξης και μετάδοσης του κορονοϊού.

Η δεύτερη γραμμή άμυνας είναι οι έλεγχοι στις πύλες εισόδου, η τρίτη είναι τα υγειονομικά πρωτόκολλα και η κοινωνική αποστασιοποίηση, ενώ η τέταρτη γραμμή άμυνας είμαστε εμείς οι ίδιοι: Η πιστή τήρηση των πρωτοκόλλων και η μη χαλάρωση από κανέναν ως προς τη χρήση της μάσκας, και οι αποστάσεις που κρατάμε μεταξύ μας, είναι η μεγαλύτερη ασφάλεια για όλους». Ανέφερε ο κ. Θεοχάρης.

Σχετικά με τις οικονομικές επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης, ο κ. Χάρης Θεοχάρης ανέφερε ότι «όπως συνέβη στις περισσότερες χώρες, έτσι και στην πατρίδα μας, ο τουρισμός βρέθηκε να ξεκινά από το ‘σημείο μηδέν’.

Σχετικά με τις δυνατότητες του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι «η Ελλάδα είναι μια παγκόσμια υπερδύναμη του τουρισμού. Το 2019 ήμασταν η 13η χώρα σε αφίξεις στον κόσμο και αυτό πρέπει να το εκμεταλλευόμαστε. Η ελληνική παραγωγή πρέπει να συνδεθεί με τον τουρισμό. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιορίζουμε κάποιο είδος τουρισμού, τα έχουμε ανάγκη όλα. Χρειαζόμαστε την πρωτογενή παραγωγή και τη σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό μας. Χρειαζόμαστε το θεματικό τουρισμό, τον τουρισμό των 365 ημερών, για αυτό και η διαφημιστική μας καμπάνια που προχωρούμε με τον ΕΟΤ θα υπάρχει όλο το χρόνο.

Σε κάθε περίπτωση βοηθάμε με τα προωθητικά βίντεο του ΕΟΤ σε συνεργασία με ιδιωτικές εταιρείες, όπως με τη Marketing Greece στις καμπάνιες ‘Greece From Home’ και ‘Endless Summer’ και με την καμπάνια που δημιούργησε μόνος του ο ΕΟΤ, ‘Destination Greece Health First’. Πρόκειται για τρεις καμπάνιες πολύ σημαντικές, οι οποίες κρατούν τη χώρα μας στη σκέψη των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο».

Για το μείζον στρατηγικό ζήτημα της επέκτασης της τουριστικής σεζόν πέραν της θερινής, ο Υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι «τα μοντέλα συνεργασίας που υλοποιεί ο ΕΟΤ με τη συνδιαφήμιση των αεροπορικών εταιρειών και των tour operators, από φέτος θα στηρίζονται στην επέκταση της τουριστικής περιόδου. Αν π.χ. κάποιος επεκτείνει τη σεζόν, προσθέτοντας περισσότερα αεροπορικά δρομολόγια σε σχέση με πέρυσι, θα έχει ένα ‘bonus’ από εμάς για συνεργασία στο κοινό μάρκετινγκ. Όλα αυτά θα μας επιτρέψουν να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες σχέσεις και συνθήκες για επέκταση της σεζόν».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
Atacon
Hondos_210104
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ο εμβολιασμός δεν θα αποτελέσει προϋπόθεση για να ταξιδέψει κάποιος
Κορονοϊός : 510 τα νέα κρούσματα - 2 νέα στη Σαντορίνη
ΓΣΕΒΕΕ : Θετική η απόφαση για επαναλειτουργία μέρους της αγοράς
Οι κανόνες για το άνοιγμα του λιανεμπόριου από Δευτέρα, 18/1
Αναβαθμισμένες e-υπηρεσίες από το Δημόσιο
Συζήτηση στη Βουλή σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών για την πανδημία
H ακτινογραφία του τουριστικού τομέα στις 13 Περιφέρειες της χώρας από το ΙΝΣΕΤΕ
"Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω" για το λιανεμπόριο
Η πανδημία αλλάζει ριζικά το λιανεμπόριο
Θ. Ξανθόπουλος: Παράταση-κοροϊδία για τον επαναπροσδιορισμό υποθέσεων του Ν. Κατσέλη
Εναρκτήριο Συνέδριο Ευρωπαϊκού Έργου LIFE-IP CEI-Greece ΥΠΕΝ
ΤΕΕ: Η "Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίων" ξεκίνησε
AEGEAN : voucher για τους επιβάτες, χωρίς να έχει γίνει ακύρωση της πτήσης τους
Δωρεάν WiFi σε 25 αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία
Το 90% των εργαζομένων προτιμούν την τηλεργασία
Λιγνός_νέα
© 2021 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.