Τη δυσαρέσκειά του εξέφρασε ο Σύλλογος υπαλλήλων του ΕΟΤ σχετικά με την νέα καμπάνια της χώρας, σημειώνοντας ότι ο μόνος αρμόδιος φορέας για την Τουριστική Προβολή της Χώρας στο Εξωτερικό είναι ο ΕΟΤ ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια έχει αποδείξει τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό την επιτυχία του, με πολλούς επαίνους, βραβεία και διαρκώς αυξανόμενο εισερχόμενο αριθμό τουριστών στην Χώρα.
Σύμφωνα με τον Σύλλογο των εργαζομένων, ο ΕΟΤ, έχει ζήσει κατά καιρούς περιορισμένη ανάμειξη στις επιλογές του μάρκετινγκ από τις Πολιτικές Ηγεσίες αλλά ΠΟΤΕ μέχρι σήμερα σε τέτοιο βαθμό. ΄Ολες οι εν λόγω περιπτώσεις κατέληξαν σε αποτυχία, γιατί τους έλλειπε η γνώση και η εμπειρία του εξειδικευμένου δυναμικού του Οργανισμού.
Ο σύμβουλος του Πρωθυπουργού, κ.Βρανάκης και η ιδιωτική εταιρεία Marketing Greece, που εξασφάλισε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου την απευθείας ανάθεση έργων από τον ΕΟΤ, χωρίς όρους και περιορισμούς ποσών, που θέτει ο νόμος για τις δημόσιες συμβάσεις και το κοινοτικό δίκαιο του ανταγωνισμού, θα δώσουν στη δημοσιότητα και θα αναλύσουν τη νέα καμπάνια της Χώρας…. υποκαθιστώντας τον ρόλο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Σύμφωνα με Τουριστικούς Ιστότοπους, ήδη τρία μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού τελούν υπό παραίτηση λόγω της απευθείας ανάθεσης της προβολής της Χώρας στην Marketing Greece.
Φοβόμαστε, ότι το επόμενο βήμα θα είναι η μεγαλύτερη συρρίκνωση του ΕΟΤ, προς όφελος της Marketing Greece, κάτι που άλλωστε η ηγεσία του ΣΕΤΕ επιδιώκει διαχρονικά, αναφέρει ο Σύλλογος.
Σύμφωνα με τον Σύλλογο των εργαζομένων, ο ΕΟΤ, έχει ζήσει κατά καιρούς περιορισμένη ανάμειξη στις επιλογές του μάρκετινγκ από τις Πολιτικές Ηγεσίες αλλά ΠΟΤΕ μέχρι σήμερα σε τέτοιο βαθμό. ΄Ολες οι εν λόγω περιπτώσεις κατέληξαν σε αποτυχία, γιατί τους έλλειπε η γνώση και η εμπειρία του εξειδικευμένου δυναμικού του Οργανισμού.
Ο σύμβουλος του Πρωθυπουργού, κ.Βρανάκης και η ιδιωτική εταιρεία Marketing Greece, που εξασφάλισε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου την απευθείας ανάθεση έργων από τον ΕΟΤ, χωρίς όρους και περιορισμούς ποσών, που θέτει ο νόμος για τις δημόσιες συμβάσεις και το κοινοτικό δίκαιο του ανταγωνισμού, θα δώσουν στη δημοσιότητα και θα αναλύσουν τη νέα καμπάνια της Χώρας…. υποκαθιστώντας τον ρόλο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Σύμφωνα με Τουριστικούς Ιστότοπους, ήδη τρία μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού τελούν υπό παραίτηση λόγω της απευθείας ανάθεσης της προβολής της Χώρας στην Marketing Greece.
Φοβόμαστε, ότι το επόμενο βήμα θα είναι η μεγαλύτερη συρρίκνωση του ΕΟΤ, προς όφελος της Marketing Greece, κάτι που άλλωστε η ηγεσία του ΣΕΤΕ επιδιώκει διαχρονικά, αναφέρει ο Σύλλογος.