Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2021

ΣΕΤΕ: Δεν αναλάβαμε καμία καμπάνια προώθησης του Ελληνικού Τουρισμού

Για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψεύδη κάνει λόγο, σε ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, αναφορικά με τα παραπλανητικά, όπως σημειώνει, δημοσιεύματα και τις ανυπόστατες δηλώσεις, ότι η Marketing Greece (MG) και ο ΣΕΤΕ ανέλαβαν την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ, και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ», τονίζει ο Σύνδεσμος και προσθέτει: «Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να "τρέξει" στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού». Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από αυτήν τη δράση επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

Όπως επισημαίνεται, η Marketing Greece δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια. «Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό Δημόσιο, το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες», υπογραμμίζει ο ΣΕΤΕ.

Σε ό,τι αφορά το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό, το οποίο προβλήθηκε την Πέμπτη, 4 Ιουνίου, σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, σημειώνεται ότι δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ' ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού Δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

Επίσης, διευκρινίζεται πως ό,τι έχει να κάνει με το εάν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020 είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Τελος, ο ΣΕΤΕ αναφέρει ότι «ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ
 
Atacon
Hondos_verynew
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Σοβαρές οι συνέπειες του lockdown στα παιδιά
Ξεκίνησε η διαδικασία αδειοδότησης υδατοδρομίων στα Διαπόντια νησιά
Σύψας : Με αυτές τις εικόνες δεν μπορεί να παραμείνει ανοιχτή η αγορά
Τραγικός επίλογος για τον Σήφη Βαλυράκη
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση με τα μέτρα που ισχύουν από 25 /1/2021 έως και 1/2/2021
Έως τις 31/1 οι υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτητών ξενοδοχείων 12μηνης λειτουργίας για τη λήψη της ειδικής αποζημίωσης
Πατρινό καρναβάλι 2021 : Ξεκίνησε το Σάββατο 23/1 και προβλέπει πολλές και διαφορετικές δράσεις
Πρωταγωνιστούν οι Κυκλάδες στη λίστα του Conde Nast με τα 23 ελκυστικότερα νησιά για το 2021
Το ελληνικό Rapid Test αντιγόνου που παράγεται στη Λάρισα, κυκλοφορεί σε 16 χώρες
Η κολχικίνη στο πρωτόκολλο θεραπειών της CoViD-19
Ε.Ε: Καμία απόφαση ακόμη για το "πιστοποιητικό εμβολιασμού", προσαρμογή στα νέα δεδομένα διαθεσιμότητας εμβολίων
Ανοίγουν 1η Φεβρουαρίου Γυμνάσια και Λύκεια
Χατζηδάκης : Προτεραιότητά μας η στήριξη του τουρισμού
Σήμερα στις 18:00 ανοίγει η πλατφόρμα των ραντεβού εμβολιασμού για τις ηλικίες 80-84 ετών
Σήμερα οι αποφάσεις για τη λειτουργεία Γυμνασίων και Λυκείων
Λιγνός_νέα
© 2021 Ιδιοκτησία: VOLCANO VIEW AE. All rights reserved.