Διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με Κοινοποίηση στους Βουλευτές Κυκλάδων, στον Δήμο Ανάφης και στα ΜΜΕ Κυκλάδων με θέμα: "Προβλήματα ακτοπλοϊκών συνδέσεων στην Ανάφη" έστειλαν οι Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ανάφης Πατηνιώτης Ιωάννης, Χάλαρης Ιωάννης, Αλεξόπουλος Τάσος, Κολυδάς Τάσος και Γαβαλάς Ρουστικός.
Η επιστολή έχει ως εξής:
Το Πρέβελης της εταιρείας Αιγαίον Πέλαγος είναι το μοναδικό επιβατικό-οχηματαγωγό καράβι που ενώνει το νησί της Ανάφης με τον Πειραιά καθώς εκτελεί την δρομολογιακή γραμμή 2 φορές την εβδομάδα. Επίσης μια φορά την εβδομάδα το νησί συνδέεται με το νησί της Σαντορίνης μέσω του ‘Μαΐστρου’ ένα γρήγορο σκάφος 25 μέτρων.
Το λεγόμενο τοπικό δρομολόγιο σύνδεσης του νησιού μας πλέει ανάμεσα στα νερά της γραφειοκρατίας, του Υπουργείου Ναυτιλίας και των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Το πολυπόθητο δρομολόγιο της εταιρείας Blue Star για 2 φορες την εβδομαδα το γνωρίζουμε αλλά δεν το βλέπουμε στο διαδίκτυο.
Αυτά συμβαίνουν στο covid-free νησί μας που ετοιμάζεται να προσκαλέσει του επισκέπτες του την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά είχαμε και την ανακοίνωση της εταιρείας Αιγαίον Πέλαγος για μηχανική βλάβη του πλοίου με αποτέλεσμα την ακύρωση δρομολογίου. Αντί όμως το πλοίο Πρέβελης να αντικατασταθεί με ένα πλοίο με το οποίο θα πρέπει να έχει κοινά χαρακτηριστικά σύμφωνα με το ΦΕΚ 145/Α/27-6-2001, το δρομολόγιο καλύφθηκε από το σκάφος ‘Μαΐστρος’ με πρόσβαση την Σαντορίνη και όχι το λιμάνι του Πειραιά και φυσικά όποιος ήθελε να ταξιδέψει με αυτοκίνητο απλά δεν ταξίδεψε.
Καλούμε εδώ και τώρα το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας να σταματήσει να εμπαίζει τους νησιώτες και να δώσει άμεσες λύσεις.
Θα αναφέρουμε ξανά την πρόταση μας ως δημοτική παράταξη «Ανάφη, ένα βήμα μπροστά» ότι ως μοναδική λύση για το νησί μας είναι το υπουργείο Ναυτιλίας να συνεργαστεί με τους τοπικούς φορείς για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια τα οποία θα επιδοτούνται, ίσως και με λιγότερα χρήματα συγκριτικά με τώρα, ενώ ταυτόχρονα θα είναι πιο αποδοτικά για τα νησιά μας. Άρα θα ήταν σημαντικό πριν σχεδιαστεί ο επόμενος ακτοπλοϊκός χάρτης που αναφέρει και το δικό μας νησί την Ανάφη, να αναλύσουμε το κόστος και τα οφέλη της καθημερινής συγκοινωνίας με το νησί της Σαντορίνης με το κατάλληλο πλοίο.
Η επιστολή έχει ως εξής:
Το Πρέβελης της εταιρείας Αιγαίον Πέλαγος είναι το μοναδικό επιβατικό-οχηματαγωγό καράβι που ενώνει το νησί της Ανάφης με τον Πειραιά καθώς εκτελεί την δρομολογιακή γραμμή 2 φορές την εβδομάδα. Επίσης μια φορά την εβδομάδα το νησί συνδέεται με το νησί της Σαντορίνης μέσω του ‘Μαΐστρου’ ένα γρήγορο σκάφος 25 μέτρων.
Το λεγόμενο τοπικό δρομολόγιο σύνδεσης του νησιού μας πλέει ανάμεσα στα νερά της γραφειοκρατίας, του Υπουργείου Ναυτιλίας και των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Το πολυπόθητο δρομολόγιο της εταιρείας Blue Star για 2 φορες την εβδομαδα το γνωρίζουμε αλλά δεν το βλέπουμε στο διαδίκτυο.
Αυτά συμβαίνουν στο covid-free νησί μας που ετοιμάζεται να προσκαλέσει του επισκέπτες του την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά είχαμε και την ανακοίνωση της εταιρείας Αιγαίον Πέλαγος για μηχανική βλάβη του πλοίου με αποτέλεσμα την ακύρωση δρομολογίου. Αντί όμως το πλοίο Πρέβελης να αντικατασταθεί με ένα πλοίο με το οποίο θα πρέπει να έχει κοινά χαρακτηριστικά σύμφωνα με το ΦΕΚ 145/Α/27-6-2001, το δρομολόγιο καλύφθηκε από το σκάφος ‘Μαΐστρος’ με πρόσβαση την Σαντορίνη και όχι το λιμάνι του Πειραιά και φυσικά όποιος ήθελε να ταξιδέψει με αυτοκίνητο απλά δεν ταξίδεψε.
Καλούμε εδώ και τώρα το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας να σταματήσει να εμπαίζει τους νησιώτες και να δώσει άμεσες λύσεις.
Θα αναφέρουμε ξανά την πρόταση μας ως δημοτική παράταξη «Ανάφη, ένα βήμα μπροστά» ότι ως μοναδική λύση για το νησί μας είναι το υπουργείο Ναυτιλίας να συνεργαστεί με τους τοπικούς φορείς για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια τα οποία θα επιδοτούνται, ίσως και με λιγότερα χρήματα συγκριτικά με τώρα, ενώ ταυτόχρονα θα είναι πιο αποδοτικά για τα νησιά μας. Άρα θα ήταν σημαντικό πριν σχεδιαστεί ο επόμενος ακτοπλοϊκός χάρτης που αναφέρει και το δικό μας νησί την Ανάφη, να αναλύσουμε το κόστος και τα οφέλη της καθημερινής συγκοινωνίας με το νησί της Σαντορίνης με το κατάλληλο πλοίο.