ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ Καθημερινή Ηλεκτρονική εφημερίδα για την Σαντορίνη ****   Αρχισυντάκτης :   Παναγιώτης Μυτιληναίος * ****Φηρά Σαντορίνης 84700 **** Τηλέφωνα 22860 25150 – 22860 25221   6983649091 ****                                                      email     enthira@otenet.gr *****Υπεύθυνος για τον νόμο : Παναγιώτης Μυτιληναιος**** Υπέυθυνη διαφημιστικού τμήματος Αντωνία Μυτιληναίου   τηλέφωνο για διαφημίσεις 6983649091      
 

xondosgif.gif 
Αρχική
Η ταυτότητα μας
Τοπικές ειδήσεις
Το δικό σας άρθρο
Κοσμικά
Πολιτιστικά
Αθλητικά
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Είσοδος Μέλους
Σχόλια Επισκεπτών
- - - - - - -
erthtv & Santorini
Ραδιοφωνικά
Χρήσιμες Πληροφορίες




 
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
Μέλη: 577
Νέα: 2668
Σύνδεσμοι: 5
Επισκέπτες: 1467020
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
depotah
agdimitrios
LEMBOYXOI
sinolakis
fousteris
ΜΕΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
depotath
medas

 
Αρχική arrow Τοπικές ειδήσεις arrow AΠΟΨΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ
ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
                                                    Υψηλοί τόνοι στην λογοδοσία

zorzos-dimarxos.jpgΑ.Ρούσσος (απευθυνόμενος προς τον κ.Ζώρζο) «Σε ανέβασαν ψηλά τα λαμόγια»
Α.Ν.Ζώρζος: «Δεν θα σας ακολουθήσω, επιθυμία μου είναι να αλλάξω το ύφος και το ήθος στο Δήμο»
Αυτό είναι ένα μικρό απόσπασμα από τον διάλογο και την αντιπαράθεση χθες στο Μπελλώνειο μεταξύ του Δήμαρχου Θήρας και του κ. Αναστασίου Νικ. Ζώρζου κατά την διάρκεια της λογοδοσίας του κ. Άγγελου Ρούσσου. Ο κ. Ζώρζος άσκησε σκληρή κριτική στη Δημοτική αρχή τονίζοντας μεταξύ των άλλων ότι υπάρχουν πολλοί προμηθευτές και εργολάβοι στους οποίους χρωστά μεγάλα ποσά ο Δήμος, ενώ αμφισβήτησε και την διαδικασία των προμηθειών που ακολουθούσε ο Δήμος τα τελευταία χρόνια σημειώνοντας μεταξύ των άλλων ότι τρανταχτό παράδειγμα είναι η προμήεθια γεωργικού μηχανήματος το οποίο δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για τον καθαρισμό των δρόμων όπως είχε ισχυριστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος.
korna.jpgΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
 
 
  
AΠΟΨΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο/η Administrator   
29.07.10

Το Βίντεο που συνοδεύει το θέμα μας το έστειλε φίλος από τα Φηρά. Μπορείτε να δείτε σε αυτό ένα τεράστιο πούλμαν που έγινε αφορμή να κλείσει για 40 λεπτά η κάθοδος (μονόδρομος) από το Φηροστεφάνι προς το Κέντρο των Φηρών. Το Πούλμαν είχε αφετηρία την Οία και προορισμό το Καμάρι. Το μέγεθός του είναι τέτοιο που είναι αδύνατον να περάσει μέσα από μια ερμητικά γεμάτη κόσμο πόλη. Έντρομοι οι επισκέπτες που το έβλεπαν να περνάει δίπλα τους στο κέντρο μιας πόλης το κοίταζαν με απορία.

Ρωτούμε λοιπόν τους ανεγκέφαλους εχθρούς της πεζοδρόμησης του κέντρου των Φηρών να μας πουν σε τι τους εξυπηρέτησε το πέρασμα αυτού του θηρίου και το μπλοκάρισμα των αυτοκινήτων που είχαν προορισμό τα Φηρά χθες βράδι;
Εάν δηλαδή αυτό το τεράστιο και υπερβολικό για τα δεδομένα του νησιού πούλμαν χρησιμοποιούσε έναν περιφερειακό δρόμο για να πάει τους επιβάτες του στο καμάρι δεν θα ήταν καλύτερα για όλους; Δεν θα ήταν καλύτερα για τους επισκέπτες που περίμεναν μέσα στα αυτοκίνητά τους για 50 λεπτά να ξεμπλοκάρει ο δρόμος;

Δεν θα ήταν καλύτερα για τους επιβάτες του πούλμαν που θα έφταναν στον προορισμό τους, το καμάρι δηλαδή, πιο γρήγορα;

Δεν θα ήταν για τους πεζούς που περπατούσαν κατά χιλιάδες χθες το κέντρο της πόλης καλύτερα να μην αναπνέουν τα καύσιμα του θηρίου και να το βλέπουν να έρχεται ξαφνικά κατά απάνω τους και να ψάχνουν απεγνωσμένα πεζοδρόμιο και πεζοδρόμιο να μην βρίσκουν;

Τέλος αγαπητοί Φηριανοί σκεφθείτε ότι αυτοί οι 60 επιβάτες του πούλμαν έχοντας στο μυαλό τους από την μια αυτή την εικόνα του μπλοκαρισμένου κέντρου των Φηρών και από την άλλη του πεζόδρου στο καμάρι τι θα σκέπτονταν αυτή την ώρα;

Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ !!!!!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

25-07-2010 13:45
 
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΝΤΟΧΩΡΙ!!!!!! 
ΕΛΕΟΣ .
IP: 94.66.0.254
Εγγεγραμμένος
 

 

firianosgiapanta

 

25-07-2010 14:06
 
KYRIOI 
Τα παράνομα σταυθμευμένα μηχανάκια δεν τα βλέπετε?? 
τις ταμπέλες στην μέση του δρόμου δεν τις βλέπετε??? 
όλα είναι μια παρανομία!!!
IP: 62.1.229.135
Εγγεγραμμένος
 
fotinos
25-07-2010 16:27
 
Ναι ρε παιδια συμφωνουμε οτι πρεπει να βρουμε μια λυση. Αλλα εγω βλεπω και γουρουνες παρκαρισμενες και ταμπελες απο τα μαγαζια μεσα στον δρομο, αυτο δεν ειναι προβλημα??? αφου ξερουμε οτι υπαρχει το κυκλοφοριακο προβλημα εκει αντι να περιμενει αυτος με το βιντεο ποτε θα περσασει ενα πουλμαν για να καταγραψει το προβλημα ας ελεγε σε ολους τους δηθεν επαγγελματιες να βγαλουν τις ταμπελες απο τον δρομο και να μην αφηνε να παρκαρουν εκει τις γουρουνες. Μπορει τοτε το προβλημα να ηταν μικροτερο!!
IP: 94.65.152.29
Εγγεγραμμένος
 
tuareg
26-07-2010 09:48
 
ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΝΑΙ ΝΤΡΠΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΥΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΥΛΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΕΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ!!!! ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙΣ,ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΦΗΡΩΝ ,ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΣ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΩΝ-ΓΟΥΡΟΥΝΩΝ.ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΗΖΕΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΓΙΑ 2-3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ;
IP: 62.103.24.117
Εγγεγραμμένος
 
firianosgiapanta
28-07-2010 16:55
 
ΑΝΑΡΟΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΗΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΒΟΥΡΒΟΥΛΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 27/7/2010 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΙΟ ΜΕ 45 ΑΤΟΜΑ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΑ ΜΕ ΠΡΩΟΡΙΣΜΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΑΓΙΔΕΥΤΙΚΕ ΕΠΙ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ 45 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ "ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ" ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΚΟΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΙΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΙΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΜΙΛΑΕΙ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΙΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΦΟΡΤΙΓΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΠΟΡΙΜΑΤΟΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ. "ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ"
IP: 94.66.61.168
Εγγεγραμμένος
 
Πρέκας
29-07-2010 11:55
 
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥΛΜΑΝ 
ΝΑΦΤΑΣΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ; ΑΠΟ ΠΟΥ;
25-07-2010 20:31
 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟ
EΠΕΙΔΗ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΜΜΟΝΗ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΟΠΩΣ-ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΦΗΡΑ,ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΩΣ ΑΜΕΣΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΙΓΟΜΕΝΟΣ,ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΖΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. 
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: 
Α.Ο ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ.ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑΤΑ.ΣΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ,ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΝΑ ΠΟΥΛΜΑΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ(ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) Ή ΕΝΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΜΕ Ι.Χ.ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑΥΘΜΕΥΣΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ.ΣΤΑ ΦΗΡΑ ΠΟΥ? 
Β.ΕΝΑΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ,ΚΑΛΛΑΙΣΘΗΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟ.ΑΥΤΑ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ?ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ? 
Γ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΨΩΝΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΩΝ ΦΗΡΩΝ,ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ 400 ΜΕΤΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ?ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΙ? 
Δ.Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΤΕΙΟ...ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΡΩΤΑ ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗ ΕΝΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ,ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ...ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΤΩΡΙΝΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΒΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ(ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΥ)ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ?ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ? 
Ε.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΦΗΡΩ'Ν Η ΕΣΤΩ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΠΟΥ ΕΠΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ..ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ,ΕΝΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ,ΤΗΝ ΒΓΑΛΑΤΕ ΚΑΚΗΝ-ΚΑΚΩΣ ΩΣ ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ?ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ?ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΟ ΝΑΙ.ΟΧΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΩΣ ΤΙΣ ΜΟΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ? 
ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ...ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ,ΕΡΓΑ ΣΤΑ ΦΗΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ,ΒΕΠΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝ ΟΝΤΑΙ? 
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ! 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΦΗΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ.ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΙΚΙΑΣΤΑ Ή ΑΠΟΥΛΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ...ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ Π.Χ.ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΑΝΘΗΡΑΙΚΟΥ...ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ? 
ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ?ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ,ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ,ΤΗΝ ΕΛΛΕΗΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ?ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΑΣ ΑΥΡΙΟ ? 
ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ Ή ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ? 
Κ.ΜΥΤΗΛΗΝΑΙΟ...ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΑΣ,ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΑΤΟΠΗΜΑ ΤΩΝ ΕΥΚΟΛΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΩΝ...ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΠΡΙΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ...ΚΑΙ ΚΥΡΟΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ? 
ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ? 
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ  
G21 
ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΦΗΡΩΝ 
ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΜΩΣ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ
IP: 94.66.53.182
Εγγεγραμμένος
 
G21 Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
26-07-2010 12:01
 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟ
Αγαπητέ g21. 
Κατ αρχήν θα πρέπει να σου πω ότι συμφωνώ με όλες τις επισημάνσεις σου σε ότι αφορά τα πάρκιγκ τα πεζοδρόμια κ.λ.π. 
Δεν συμφωνώ με την θέση σου για τους πεζόδρομους και αυτό διότι όλες οι πολιτισμένες πόλεις φροντίζουν στα εμπορικά τους κέντρα να κατασκευάζουν πεζόδρομους για ευνόητους λόγους.  
Η ανάγκη κατασκευής περιφερειακού δρόμου που ασφαλώς θα υποστηρίζεται από νέα πάρκιγκ είναι η μοναδική λύση για να απελευθερωθούν τα Φηρά από τα οχήματα , κυρίως τα μεγάλα, όπως αυτό που μας έστειλαν. 
Τα Φηρά είναι ένας παγκοσμίως γνωστός προορισμός και κανένα εμπορικό κέντρο όπου και να χτιστεί δεν μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά με την πόλη μας.  
Όμως τα σχέδια στα οποία αναφέρεστε και τα οποία και εγώ γνωρίζω θα προχωρήσουν και η πόλη θα πεθάνει εάν δεν βρεθεί τρόπος να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό. 
Θα πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατόν να λειτουργούν μέσα στο ιστορικό κέντρο της Πόλης για παράδειγμα Σούπερ Μάρκετ.  
Στο σούπερ Μάρκετ δεν θα πάει ποτέ κάποιος με τα πόδια αλλά με το αυτοκίνητό του για να ψωνίσει. 
Δεν μπορείς λοιπόν να απαιτείς να μπαίνουν τα φορτηγά, τα ψυγεία κ.λ.π σε μια τουριστική περιοχή και να αφήνουν τα καυσαέριά τους και να τρομοκρατούν τους πεζούς. 
Σε ότι αφορά την ηχορύπανση, το μικρό πούλμαν που θα εξυπηρετούσε τους επισκέπτες κ.λ.π συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. 
Όσο για τον χαρακτηρισμό, συμφωνώ ότι δεν είναι σωστός και τον αποσύρω ζητώντας συγνώμη. 
Τέλος όσοι αγαπούν ακόμα αυτή την πόλη τώρα που έρχονται Δημοτικές Εκλογές ας φροντίσουν να στηρίξουν ανθρώπους που έχουν το όνειρο και την φιλοδοξία να δουν την πόλη να γίνεται ανθρώπινη
IP: 94.66.31.171
Εγγεγραμμένος
 
arxisintaktis
26-07-2010 13:00
 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟ
Aγαπητέ G21 
Σέβομαι την αποψή σου, αλλά διαφωνώ,το να συζητάμε αν έπρεπε να γίνει πεζοδρόμηση ή όχι ,κατά εμένα δείχνει έλλειψη παιδείας και κακή νοοτροπία. Το κέντρο των φηρών έπρεπε να είναι κλειστό όλο τον χρόνον και όχι μόνο το καλοκαίρι. 
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο παντού?? 
Το χειμώνα παρατηρούσα το πάρκινγ των φηρών , εσωτερικά ήταν άδειο και τα αυτοκίνητα ήταν παρκαρισμένα στην είσοδο!!! 5 μέτρα είναι ας περπατήσουμε??? 
ΟΣΟ για το σχέδιο κατά των φηρών , λυπάμαι αλλά θα στο πώ '' οι ίδιοι οι κάτοικοι φταίτε'' επιτρέψατε στα φηρά την νύκτα να μην μπορεί να κοιμηθεί να κυκλοφορήσει κανείς. Κτίστηκαν εκατοντάδες καταστήματα , η Σαντορίνη μπορεί να αντέξει τόσα καταστήματα και καταλύματα??? 
ΔΕΝ υπάρχει κανένα σχέδιο , ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ υπάρχει , από εμάς τους ίδιους που αυτοκαταστρέφομαι το τόπο μας. 
 
 
ΘΑ ΣΟΥ κάνω μιά ερώτηση φιλε Γ21 και απ΄΄αντησε . Εάν είχες οικογένεια με 2 παιδιά θα επέλεγες να μέινεις στα φηρά και γιατί????Γιατί κάποιος με την οικογενειά του να ρθεί διακοπές στην Σαντορίνη και να επιλέξει να διαμείνει στα φηρά???? απάντηση....
IP: 62.1.229.135
Εγγεγραμμένος
 
fotinos Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
27-07-2010 01:00
 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ.... 
ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ...ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ.... 
ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ?ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΗΡΑΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ...ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ? 
ΑΝ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΟΝΙΜΑ,ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ?ΑΦΗΣΤΕ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.. 
Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ,ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΠΟΡΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΗΡΩΝ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ? 
ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΝΕΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ,ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΕΙΤΕ...ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ.... 
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΦΗΡΩΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥΣ... 
Γ21 
Υ.Γ.ΝΑΙ,ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΦΗΡΩΝ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ...ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ?
IP: 85.75.217.28
Εγγεγραμμένος
 
G21
27-07-2010 01:20
 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟ
ΚΥΡΙΕ ΜΥΤΗΛΗΝΑΙΟ... 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ...Π.Χ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Η ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΤΕ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ? 
ΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΗΡΩΝ,ΤΙΣ ΣΚΕΦΤΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ? 
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΥΠΟΓΕΙΑ ΠΑΡΚΙΝΓ ΣΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ?ΑΝ ΕΒΑΖΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ,ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ? 
ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ,ΚΑΤΕΦΕΤΕΡΙΕΣ Κ΄Λ΄Π...ΆΥΤΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ,ΔΙΑ ΑΕΡΟΣ? 
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΩΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ Π.Χ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΡΕΜΑΤΑ? 
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ..... 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ 
G21
IP: 85.75.217.28
Εγγεγραμμένος
 
G21
27-07-2010 13:44
 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟ
ΜΑ ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ .ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ  
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ  
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ,ΤΟΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΞΩΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΦΙΝΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑΔΕΙΣ; 
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ; ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΛΩΝΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ!!!!!!
IP: 62.103.24.117
Εγγεγραμμένος
 
firianosgiapanta Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
28-07-2010 13:53
 
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟ
ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ Ή ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΩ?

Είμαι μόνιμός κάτοικος Φηρών και μόνιμος κάτοικος αυτού του νησιού!!

 

Είμαι υπέρ της πεζοδρόμησης  και  συμφωνώ ότι πρέπει να βοηθήσουμε όλοι την πόλη αυτή που ταλαιπωρείται καθημερινά από τα χιλιάδες προβλήματα που αντιμετωπίζει.

 

Όλα όμως πρέπει κάποια στιγμή να έχουν και κάποιο όριο.

 

Ξεκινάω λοιπόν και λέω ότι ο πεζόδρομος αρχίζει από το μουσείο στην στροφή και τελειώνει στην στροφή του Πελεκάνου. Σωστά?

 

Για ποια πεζοδρόμηση μιλάμε όταν:

 

Α) έξω από την εφορεία παρκάρουν τα αυτοκίνητα των υπαλλήλων.

Αλήθεια δεν είναι μέσα στον πεζόδρομο? Δεν μπορούν να παρκάρουν σε ένα πάρκινγκ του Δήμου και να περπατήσουν όπως κάνουμε όλοι?

 

Β) χιλιάδες μηχανάκια παρκάρουν επί του δρόμου (κατά τα άλλα πεζόδρομου) χωρίς κανείς να ελέγχει τίποτα και ο κατά τα άλλα επισκέπτης περπατάει μέν αλλά πρέπει να έχει στα υπόψιν του μην περάσει κάποιο αυτοκίνητο...

 

Γ) άδειες εισόδου στον πεζόδρομο…άλλη αμαρτία αυτή….ή δίνεις σε όλους ή δεν δίνεις σε κανέναν…αλήθεια ποιοι δικαιούνται άδεια εισόδου?

Δ)ποιός καθορίζει το ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων? είναι ωραίο για την πόλη των Φηρών να έχει έρθει ο επισκέπτης απο το κρουαζιερόπλοιο στην μια ώρα που του απομένει στα Φηρά  και να μην μπορεί να περάσει επειδή κάποιοι ξεφορτώνουν και προμηθέυουν καταστήματα στην ώρα που τους βολέυει?

  

βγήτε στον δρόμο κύριε Μυτιληναίο και τραβήξτε με την κάμερα και θα καταλάβεται γιατί κακό χάλι μιλάμε!!


Προσθέστε το στα αγαπημένα σας (2) | Προβολές: 484 | E-mail

Σχόλια (6)
RSS comments
29-07-2010 14:28
 
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΠΑΝΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ 
ΟΙ ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΚΟΒΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΝΑΝ ΚΥΡΙΟ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ, ΛΕΜΕ, Ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ (ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΗΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΘΕΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΝΤΕΡΑ)ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!!!
IP: 62.103.24.117
Εγγεγραμμένος
 
Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
29-07-2010 19:02
 
Φίλε Γ21 
Σωστά επισημαίνεις. Εγινε μια μελέτη ,πληρώθηκε και δεν εφαρμόστηκε. 
Αυτό σημαίνει  
1.ή ότι η μελέτη δεν ήταν καλή ή μη εφαρμόσιμη και άρα κακώς πληρώθηκε 
2.ή ότι η μελέτη είναι καλή αλλά ο δήμος δεν την εφαρμόζει , σε αυτήν την περίπτωση πάλι προκύπτει το ερώτημα γιατί ανατέθηκε και πληρώθηκε?? 
Σε μια δημοκρατική χώρα που οι θεσμοί λειτουργούν κάποιοι έπρεπε να δώσουν εξηγήσεις!! αλλά ?? 
και μια άλλη παρατήρηση ποιός πολίτης δημότης ζήτησε εξηγήσεις και ενημέρωση ??? διότι κατασπαταλείται δημόσιο χρήμα??? κανείς. 
Εχουμε αυτό το δικαίωμα γιατί δεν το διεκδικούμε??? 
 
Η μεγαλύτερη αδιαφάνεια -κατασπατάληση δημόσιου χρήματος σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες ανεξάρτητες αρχές γινεται από τους ΟΤΑ 
Εάν ο πολίτης/δημότης ήταν ένας ενημερωμένος δημότης που διεκδικούσε δικαιώματα και τηρούσε υποχρεώσεις πιστεύετε ότι θα τολμούσαν κάποιοι ''δημοτικοί άρχοντες''να κάνουν αυτά που κάνουν??? Σας απαντώ  
 
ΝΑΙ ΦΙΛΕ VIL ζούμε ιστορικές στιγμές !! αλλά τι -δεν ξέρω 
Ευχαριστώ
IP: 62.1.229.135
Εγγεγραμμένος
 
Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
30-07-2010 07:59
 
ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΦΗΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ!
IP: 84.205.244.135
Εγγεγραμμένος
 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
30-07-2010 10:00
 
G21 
Λυπάμαι άποψη για τα φηρά έχουν το δικαίωμα να έχουν όλοι όχι μόνο οι μόνιμοι κάτοικοι,άποψη για την Σαντορίνη και τα χωριά της ΄εχουν όλοι οι έλληνες κάτοικοι και μή, τιςπερισότερες φορές επισκέπτες ή άνθρωποι που δεν γενήθηκαν εδώ προσέφεραν και προσφέρουν περισότερα. 
Εγώ δεν σας ρώτησα για εάν ένας κάτοικος μπορεί να διαμείνει στα φηρά? εγώ σας ρώτησα για επισκέπτη με παιδιά, δηλαδή απλά κύριε ,τι του προσφέρει τα φηρά?? πχ. άνετους χώρους!ησυχία! χώρους αναψυχής!χώρους περιπάτου?? 
 
Κύριε εάν ο καθένας ξυπνάει το πρωί και πηγαίνει σε μια τράπεζα ,σηκώνει δάνειο για να κάνει ένα κατάστημα , χωρίς να έχει γνώσεις από αγορά και επιχειρήσεις ποιός φταίει?? 
Ευχαριστώ
IP: 62.1.229.135
Εγγεγραμμένος
 
Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
30-07-2010 13:23
 
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΑ ΦΗΡΑ 
ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ 
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ; ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ 
ΜΑΣ ΑΞΩΝΑ ;
IP: 62.103.24.117
Εγγεγραμμένος
 
Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε
03-08-2010 12:42
 
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΙ .ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΦΗΡΙΑΝΟΙ .ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ;
IP: 62.103.24.117
Εγγεγραμμένος
 
Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε

Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν ένα σχόλιο.
Παρακαλώ κάντε login ή εγγραφείτε.

Τελευταία ανανέωση ( 30.07.10 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >


^
^


Τελευταίες Ειδήσεις
Δημοφιλή Άρθρα

 
papergifa.gif 

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Διαφημιστικό τμήμα τηλ. 6983649091
 

Είστε υπέρ της πεζοδρόμησης του Κέντρου των Φηρών;
  ©  Νέα Σαντορίνης - Santorini News 2008